GT
Absolut kortast.
Ps: glöm inte limma/neja fast handtagen denna SesångenPoK
Sätter man snabbaste tid med löst clip-on ska det uppenbarligen vara så.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ps: glöm inte limma/neja fast handtagen denna SesångenPoK
Sätter man snabbaste tid med löst clip-on ska det uppenbarligen vara så.![]()
Jag syftade på Maverick...
Kör han också med lösa delar? Det är manligt det! Jag som trodde han var skolad á la VBK med syltrygg och pipmugg i käften.![]()
Kör han också med lösa delar? Det är manligt det! Jag som trodde han var skolad á la VBK med syltrygg och pipmugg i käften.![]()
För det är du... Inte jag!Har fått för mig att hans ena handtag kasa av under en körning förra året men jag kanske e helt ute å cyklar i lekahavet som vanligt![]()
Blir för lätt för oss om ni som inte kör Hynda får handikapp.Är det bansjukdom med lösa handtag på hondorna eller![]()
Men kom nu igen för fan. Det är en ny säsong men ni kör med samma material som 2010. Släpp sargen gubbar..![]()
För det är du... Inte jag!
OkOk sorry!!
Men i backen var du förra året!
Vi får hoppas vi båda håller oss på hjulen (minst 1 iafdenna Sesången
![]()
Sorry, jag fixade min redan på första körningen. Din tur.OkOk sorry!!
Men i backen var du förra året!
Vi får hoppas vi båda håller oss på hjulen (minst 1 iafdenna Sesången
![]()
Sorry, jag fixade min redan på första körningen. Din tur.![]()
Vad som hände? Inte vet jag, bakhjulet bara försvann i vänstern upp till hornålen på Knudan. Samma sak som hände i gamla snabbvänstern på SRW förra året.HaHa hade för mig de men våga inte säga mer när jag hade fel på förra påståendet
(Hade för mig du gick omkull förra året pga dit handtag gled av! Men så var de inte? Vad var de som hände förra året isåfall?)
Får se om man vågar sig upp i sadeln den 24e![]()
Vad som hände? Inte vet jag, bakhjulet bara försvann i vänstern upp till hornålen på Knudan. Samma sak som hände i gamla snabbvänstern på SRW förra året.
Lite orolig att det är ett fjädrings / däck / klanting förare problem. Får försöka fixa däck och fjädringsproblemet eftersom föraren är hjälplöst förlorad.
Det är en etablerad benämning på hårnålen.Hornålen!! Då förstår jag om du ville ligga i den kurvan![]()
Vad som hände? Inte vet jag, bakhjulet bara försvann i vänstern upp till hornålen på Knudan. Samma sak som hände i gamla snabbvänstern på SRW förra året.
Lite orolig att det är ett fjädrings / däck / klanting förare problem. Får försöka fixa däck och fjädringsproblemet eftersom föraren är hjälplöst förlorad.
Hmm,WW du kan prova min HP4 på Knudan och visa hur det ska gå till. Räknar kallt med tider under minuten med tanke på att hojen fixar allt själv tydligen.
![]()
Dock har jag inte ABC, ADHD eller någon annan bokstavs kombination i graden 123.
xxx på pc får du hålla för dig själv där hemma.
Kul med lite fart i forumet. Trevlig helg på er!![]()
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |