TT 14/5 Tisdagstur™

Kör han också med lösa delar? Det är manligt det! Jag som trodde han var skolad á la VBK med syltrygg och pipmugg i käften. :tuttar

Har fått för mig att hans ena handtag kasa av under en körning förra året men jag kanske e helt ute å cyklar i lekahavet som vanligt :lol

Sorry, jag fixade min redan på första körningen. Din tur. :tungan

HaHa hade för mig de men våga inte säga mer när jag hade fel på förra påståendet :lol
(Hade för mig du gick omkull förra året pga dit handtag gled av! Men så var de inte? Vad var de som hände förra året isåfall?)
Får se om man vågar sig upp i sadeln den 24e :rolleyes:

HaHa hade för mig de men våga inte säga mer när jag hade fel på förra påståendet :lol
(Hade för mig du gick omkull förra året pga dit handtag gled av! Men så var de inte? Vad var de som hände förra året isåfall?)
Får se om man vågar sig upp i sadeln den 24e :rolleyes:
Vad som hände? Inte vet jag, bakhjulet bara försvann i vänstern upp till hornålen på Knudan. Samma sak som hände i gamla snabbvänstern på SRW förra året. :confused:

Lite orolig att det är ett fjädrings / däck / klanting förare problem. Får försöka fixa däck och fjädringsproblemet eftersom föraren är hjälplöst förlorad.

Vad som hände? Inte vet jag, bakhjulet bara försvann i vänstern upp till hornålen på Knudan. Samma sak som hände i gamla snabbvänstern på SRW förra året. :confused:

Lite orolig att det är ett fjädrings / däck / klanting förare problem. Får försöka fixa däck och fjädringsproblemet eftersom föraren är hjälplöst förlorad.

Hornålen!! Då förstår jag om du ville ligga i den kurvan :hihi:hihi

för snabb på gasen kanske ?

jag trodde du hade abs, traction, anti wheelie, launch Control, quickshifter, abc, 123, xxx, pc, mm mm mm mm
då ska man ju bara sätta sig på hojen & den gör allt åt en :P

Hmm, :7peta WW du kan prova min HP4 på Knudan och visa hur det ska gå till. Räknar kallt med tider under minuten med tanke på att hojen fixar allt själv tydligen. :) :fakta

Dock har jag inte ABC, ADHD eller någon annan bokstavs kombination i graden 123. :)

xxx på pc får du hålla för dig själv där hemma. :)

Kul med lite fart i forumet. Trevlig helg på er! :banana:fyllisar

Hmm, :7peta WW du kan prova min HP4 på Knudan och visa hur det ska gå till. Räknar kallt med tider under minuten med tanke på att hojen fixar allt själv tydligen. :) :fakta

Dock har jag inte ABC, ADHD eller någon annan bokstavs kombination i graden 123. :)

xxx på pc får du hålla för dig själv där hemma. :)

Kul med lite fart i forumet. Trevlig helg på er! :banana:fyllisar

det var inte så jag menade, du fattar väl att jag var ironisk, det har ju varit mycket snack om abs, traction controll mm det senaste 1-2 åren & att folk inte klarar sig utan.

hur fan gjorde folk förr ?

dessutom har väl inte banrekorden på de olika banorna runt om landet slagits sedan abs, traction controll, quickshifter, wheelie controll, launch controll kom ?

jag säger inte att man är varken snabbare med eller utan, speciellt mig själv.
jag e nog lika slö med hjälpmedel som utan

Jag har ABC bromsar på min.... det är fan ingen sport om man inte kan gå igenom hela alfabetet innan man får stopp på skiten :crash

Ja såklart jag förstod. Det var min tanke med. :-) Kanske lite svårtolkat det jag skrev.

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back