TT 14/5 Tisdagstur™

Ja, gatkörning har sin charm. Men att hänga av gamla gubbar på gata har jag gjort tillräckligt.

Ett tips, är att komma ner till Sturup på söndag och glo på lite bankörning och känna på atmosfären. :)

VBK kommer nog med största sannolikhet att köra ner på hoj så ni kan ju slå följe. :hoppa

Än en gång, välkommen till oss. :krama

Hade varit riktigt kul att se Mr VBK dra några varv på banan på söndag :tummenupp

Ja, gatkörning har sin charm. Men att hänga av gamla gubbar på gata har jag gjort tillräckligt.

Ett tips, är att komma ner till Sturup på söndag och glo på lite bankörning och känna på atmosfären. :)

VBK kommer nog med största sannolikhet att köra ner på hoj så ni kan ju slå följe. :hoppa

Än en gång, välkommen till oss. :krama

Tack tack! Ska se om mina förhandlings-skills räcker för att komma loss på söndag. Hade varit j-gt kul!

Nu ser jag sjukt mycket fram emot fredag... Naturligtvis måste ju alla backa upp sina stora ord om kulor, ryggrad, hastighet och våghalsighet genom att hänga av VBK på Skånes landsvägar, eller?:banana:yoparty:7peta:tummenupp

Tror ej farbror blå blir så jävla glad om jag dyker upp med banmoppen :glömdet

Vilken aktivitet det blev i den här tråden idag....härligt. Får se om jag kan hänga på någon TT snart och lära känna er bättre.

Största problemet är att "han den där" ser rätt mycket. :huvet
Tur man inte kör gata längre. :D

Så lät de inte förra måndan :7peta

(bäst man inte skriver för mycket om detta för då ser han väl snart en vid fel tilfälle) :död

Vilken aktivitet det blev i den här tråden idag....härligt. Får se om jag kan hänga på någon TT snart och lära känna er bättre.

DU känner oss redan tillräckligt bra för allt som skrivs på forumet/i denna tråden e väl sant!? :fyllisar :lol:krama

Så fort det skall häcklas så vaknar pöbeln till liv.

Det hade varit kul att få rill ett RoH -camp på SRW den 19:e och på Knudan den 24:e.
Ticke du kommer väl? Det vore dumt att gå ifrån traditionen att kasta hojen i sandfållan i år. :7peta

Så fort det skall häcklas så vaknar pöbeln till liv.

Det hade varit kul att få rill ett RoH -camp på SRW den 19:e och på Knudan den 24:e.
Ticke du kommer väl? Det vore dumt att gå ifrån traditionen att kasta hojen i sandfållan i år. :7peta

Jag kommer på söndag men skall dra mitt strå till stacken genom att flagga om någon får för sig att dom vill ha med lite lekakulor hem ;)
Ps: glöm inte limma/neja fast handtagen denna Sesången :P PoK

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...