TT 14/5 Tisdagstur™

Du är ju så äckligt neutral så man blir spyfärdig. Nej, man kanske skulle anamma Sordids förslag och sticka en ryggrad till dig.
Sticka ryggrad till VBK, det var fan lite humor i det! :tummenupp
När du ändå är igång, kan du köra en pungvärmare till honom också?
Ärtstorlek, eftersom han inte har så stora bollar. Fjolla runt i skogen och lukta på blommorna i halvfart när det finns ställen man kan utnyttja det hojen faktiskt är byggd för. Tsssssssssssssssssss....

Edit: VBK's hoj är ju bara byggd för halvfart, sorry.

Bah, jag är förvånad att du ens kan stava till ryggrad.

Jag citerar:
"Nu får ni fan slå av lite, det ligger ju för fan snö på vägen".

Och sen åker du hem och skyller på att corden tittar fram på bakdäcket.. Mmm, hår i röven var det va?

Jag citerar:
"Nu får ni fan slå av lite, det ligger ju för fan snö på vägen".

Och sen åker du hem och skyller på att corden tittar fram på bakdäcket.. Mmm, hår i röven var det va?

Lite komiskt är det allt att snubben som bjäbbar om att riktiga män kör även när det är vinter bla bla bal osv.. fegar ur för att det ligger lite snö längst vägkanterna :hihi

En bunke syltryggar pratar om ryggrad, det är ju som om ni skåningar började diskutera snöskotrar.
Ni har läst om dom men har ingen aning om vad det är egentligen.

Jag tror han stod å burna lite bakom något hörn så han skulle kunna skylla på corden på bakdäcket sen när han var tvungen att köra hem till Frugan ;)

Jag börjar bli så gammal och gnällig att kärringarna på konsum till onmed framstår som machokillar. Fast det är ju tur att man blivit lite till åren. Då kan man fega ur att köra på vintern och sätta sig i en bil varje dag och skylla på att knäna ör dåliga. Trots att det är jag själv som hemligt har "Herr mespropp" som nickname hemma målat på väggen.

Skönt att du äntligen kommit ut ur mesgarderoben! :hopps

Skärper ni inte till er så banar jag er allihopa... Omedelbums....

Satan. Millan berättade precis att jag inte kan det längre...

Men herredjävlar vad ni har mobiliserat då,,, sms kontona mellan er måste vara belastande för operatörerna.

men skoj att se att RoH delen vaknat.

Nu ser jag sjukt mycket fram emot fredag... Naturligtvis måste ju alla backa upp sina stora ord om kulor, ryggrad, hastighet och våghalsighet genom att hänga av VBK på Skånes landsvägar, eller?:banana:yoparty:7peta:tummenupp

Nu ser jag sjukt mycket fram emot fredag... Naturligtvis måste ju alla backa upp sina stora ord om kulor, ryggrad, hastighet och våghalsighet genom att hänga av VBK på Skånes landsvägar, eller?:banana:yoparty:7peta:tummenupp

Ja, gatkörning har sin charm. Men att hänga av gamla gubbar på gata har jag gjort tillräckligt.

Ett tips, är att komma ner till Sturup på söndag och glo på lite bankörning och känna på atmosfären. :)

VBK kommer nog med största sannolikhet att köra ner på hoj så ni kan ju slå följe. :hoppa

Än en gång, välkommen till oss. :krama

Problemet e bara att han hittar bättre på dom vägarna en vad en annan gör i sin egen ficka :huvet

Gammelfarfar hänger inte ens av för att citera, en "grusmoppe" med packväskor.

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back