Jag vet att du tycker det. Let´s move on och diskutera ämnet.Men det var ju det 'Bearing' gjorde.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet att du tycker det. Let´s move on och diskutera ämnet.Men det var ju det 'Bearing' gjorde.
Det kan man undra. Starta en tråd om det. Den här handlar om ifall Lorenzo genom sin körstil och/eller hoj gör Mollbergare när han highsidar.
Jadå, det har jag lärt mig för länge sedan. Men vad har det med tråden och ämnet att göra?
Vi har ju inte sett så många highsiders på dessa maskiner, så kan vi veta vem som har den vanligaste "flygtekniken"?
Varför flyger Hayden och Stoner såhär?
View attachment 373166View attachment 373167
Sorry. Läste slarvigt.Du reagerar som om inlägget vore kritik mot dig. Det var tvärtom. Det var en replik till dom som menar att alla highsiders ser ut som Lorenzos.
Nä, håller med. Det är oftast både kul och bra med stickspår och irrbloss. Men den här tråden fick ju inte ens styrfart innan det haglade inlägg om att ämnet var idiotiskt.Ser inte hur inlägget var irrelevant. Ifall ämnet handlar om Lorenzos highsiders tycker jag att det är helt naturligt att jämföra med andra highsiders. Vidare förstår jag överhuvudtaget inte jakten på att hålla ämnen trådsmala.
Problemet här är att Radare egentligen är permanent bannad men är nu åter under ett nytt namn. Därav att det känns lite fel att han fortfarande inte vill lyssna och försöka rätta sig när folk klagar.
Intressant teori (att han håller i längre än andra alltså) men jag vill nog påstå att den tidsrymd vi talar om är så ohyggligtFin pedagogik där.
Tror du är på helt rätt spår. Lorenzo sitter/håller möjligen i längre än andra förare när de råkar ut för en highsider och då blir han värre drabbad av katapulteffekten. Kanske har hans höga (relativt många andra förare) kurvhastighet betydelse också.
Ditt sjätte inlägg på mer än ett år.Jag ser inte problemet.
Ditt sjätte inlägg på mer än ett år.
Vet inte om det bevisar något.Vilket bevisar vadå?
Vet inte om det bevisar något.
Den som skriver ett inlägg varannan månad skulle kunna ägna dessa få bidrag lite omsorg.
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |