Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad menar du?
Jo, du har redan påpekat det. Men vet du, du bidrar inte speciellt mycket själv till att starta eller driva diskussioner i det här diskussionsforumt, men har starka åsikter om hur detta ska göras. Stor outnyttjad potential där, kan man säga.
Och på samma sätt som jag inte behöver åka till månen för att kunna beskriva hur det går till, behöver jag inte vara med om en highsider för att kunna diskutera olika förares benägenhet att flyga genom luften. Så den ursprungliga frågan kvarstår.
Hittade en intressant artikel om elektroniken och highsides:
http://www.sportrider.com/news/146_...reason_for_indy_highside_crashes/viewall.html
Jadå, det har jag lärt mig för länge sedan. Men vad har det med tråden och ämnet att göra?Du har inte rätt hela tiden. Kan du lära dig det?
Du är en konstig debattör du.
Jag har personligen sett Spyan vurpa sin GSXR exakt som Lorenzo. Låg bakom på Falkenbergbanan. Du borde prova själv att få en riktig highsider, så inser du att den här tråden är rätt udda, lite ding ding, aka Aftonbladet.
Jadå, det har jag lärt mig för länge sedan. Men vad har det med tråden och ämnet att göra?
Nu vet jag inte vad som eventuellt kan ha föregått den här tråden, och visst kan man ha åsikter om ämnen som är totalt meningslösa, men detta var inte en av dem i mitt tycke. Förstår inte problemet med att de som är intresserade kan diskutera om det finns någon sanning i påståendet, och vad det i så fall kan bero på.
Det kan man undra. Starta en tråd om det. Den här handlar om ifall Lorenzo genom sin körstil och/eller hoj gör Mollbergare när han highsidar.Vi har ju inte sett så många highsiders på dessa maskiner, så kan vi veta vem som har den vanligaste "flygtekniken"?
Det kan man undra. Starta en tråd om det. Den här handlar om ifall Lorenzo genom sin körstil och/eller hoj gör Mollbergare när han highsidar.
Det här forumet är fullt av banala diskussioner. De är inte svåra att hitta. Om man inte kan eller vill bidra till ny kunskap i ämnet betyder det inte att det är fel på ämnet. Det är heller inte svårt att märka om någon försöker bidra med ny kunskap eller sabotera en diskussion med ett inlägg. Jag tror det är därför det står såhär i forumreglerna:Är det du som bestämmer var vi ska skriva våra inlägg?
Nja, alla far ju faktiskt inte raklånga genom luften och gör fullbordade volter – som Lorenzo på bilderna.Ni har helt missat det uppenbara. ALLA befinner sig i eller kommer att befinna sig i samma posering som lorenzo vid en highsider.
Det är fotografernas fel.
Är det du som bestämmer var vi ska skriva våra inlägg?
Micke™;5677846 skrev:Ni har helt missat det uppenbara. ALLA befinner sig i eller kommer att befinna sig i samma posering som lorenzo vid en highsider.
Det är fotografernas fel.
Jag tror det är därför det står såhär i forumreglerna:
”Håll dig i möjligaste mån till diskussionsämnet.”
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |