Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
501:an verkar ju dock ganska hårig, 60 hk enl fastbikes.
59hk i polarens 650 me helakra, 48hk i en 570 me slipon hos en i gänget... Effekten räcker klart till i 570in men när ja provkörde en i somras saknade ja vridet, va rätt ordentlig skillnad mot min 650... En annan polare köpte en 525a me väldigt få timmar på mätarn men den va ju tvärdöd i botten... Nu busar ja iofs endast gata å karaktären e en vanesak, men ja håller bottenpulver högre än toppeffekt...
Någon som råkat ut för ramlagerhaveri på 650? Min började skramla lite på kopplingssidan idag då vi var ute och åkte. Rev kopplingskåpan ikväll och märker att jag har ett axiellt spel på ca 3mm då jag drar i primärdrevet
Hojen har gått 14h så det var ju inte direkt vad man väntade sig![]()
Någon som råkat ut för ramlagerhaveri på 650? Min började skramla lite på kopplingssidan idag då vi var ute och åkte. Rev kopplingskåpan ikväll och märker att jag har ett axiellt spel på ca 3mm då jag drar i primärdrevet
Hojen har gått 14h så det var ju inte direkt vad man väntade sig![]()
Nu låter de ju inte som de e de felet i detta fall men de e inte helt ovanligt att muttern te primärdrevet lossnar me skrammel som följd...
Hejsan! Kör en husa 570 -11 och funderar på bästa sättet att få lite mer pulver. Hade 650:n innan och känner saknaden av det lilla "extra" Hojjen är i stort sett orginal och utan system. System blir det till nästa år. Finns det något man kan göra med orginalsystemet får att få det något bättre. sitter det något stopp i etc? sen har jag tittat på dna - filter... värt? och vad ger det? finns en uppsjö av slipons och system. Fastnat för zards slip, något som ger någon märkbar effekt ökning eller måste man slanta stort och slänga på acra?
Mahhbechh: Vart fick du utgående axel ifrån? Kanske var otydlig men det är alltså vevaxeln som glappar ca 2mm.
Vad ska man köra för bromskit till motardfälgarna tro? Beringer verkar ohemut dyrt...
Dyrt men bra![]()
Jag kör inte fort nog att motivera 6k i bromsar riktigt änDen lokala Ducce shoppen borde nog ha en bromspump och nått gammalt ok från nån ducce som man borde kunna övertyga om att montera
Annars tror jag på ett LC4 SM 4 kolvs ok på ebay med tillhörande bromspump kommer va en bra budgetlösning
![]()
Bra bromsar kan man alltid motivera
Jag har 3 beringer ok liggandes i källaren![]()
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |