Visby/Gotland

Åker nog från hamnen i kväll.
mc hallen håller i trådarna brukar va en trevlig avslutning.:)

Tanja och Rauken, var det inte er plus en till som jag och min tyske vän körde med 2010? Du hade precis tagit ditt körkort och Rauken körde väl en trx850?

Nu är man tillbaka på Gotland och Lelleveckan :-)))

Stämmer nog bra det. Min trx är såld och kör nu en r6 -04a.
Får se om jag kommer ut till er på lelle något.

Tjena! Nån som hänger på i afton? Står vid shellrondellen kl18:45 så rullar vi ut på en tur o stannar sen på nåt fik.:banana

Stellan

Max kommer, jag kommer om jag hunnit klä på hojen.

Tog mig friheten att kopiera ditt inlägg till klubbens forum också - så vi inte missar någon.

Tjena! Nån som hänger på i afton? Står vid shellrondellen kl18:45 så rullar vi ut på en tur o stannar sen på nåt fik.:banana

Stellan

Rauken vare du som kom på en t trajja och sa hej till berra? Sporthoj Gotland, hade precis kört enduro

Stämmer bra det.
Var i november förra året på en tur med berra i marocco och han är ju gotlänning så man känner ju varandra.
Var ute och provkörde lite hojar igår.

Hade ni varit en tur med berra? I så fall vart ni nöjda?

Ja han berätta det, var tvungen att fråga om det var du, kände nämligen igen din tröja men kanske inte bara finns en :-)
Ja det var en supertur! Har haft funderingar på börja köra enduro sen ett år tillbaka, så var ju dessutom ett givet tillfälle att pröva :-) eftersom man har släktingar här på Gotland så lär det bli fler turer hit enbart för hyra utav honom och köra runt i era tusentals(?) enduroslingor :-)))

De blev några förra gången hörde jag.:tummenupp
Ikväll ska jag köra hoppas vi blir blir några st.

Jaha då är det lite på en vecka tills Vi kommer 5 hojar från södra finland 10.7 och hälsar på. Så när ni ser ett gäng på 5 finska cyklar+ 5 fula feta förare så är det högst antagligen vi. :)
Är detdär lamborghini experience 10.7 något att se på? Lockar ju att delta men så mycket €€€ finns det inte här.. :(

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti