Visby/Gotland

Jag ställer upp på onsdagsturen, hoppas att vädret inte skrämmer bort för många. Det skall bli
lite bättre framåt kvällen. Vi talar om 22/8:tummenupp

Jag ställer upp på onsdagsturen, hoppas att vädret inte skrämmer bort för många. Det skall bli
lite bättre framåt kvällen. Vi talar om 22/8:tummenupp

Körning i afton 17:25 Shellrondellen:yoparty:yoparty Häng på nu för de är inte så många onsdagar kvar.

Hur är det med alla då? snart börjar säsongen juh :)
Bor nu i Göteborg igen. men hojen står kvar på öjn. och jag kommer nog ner och jobbar hela sommaren.
tog tyvärr slut med min flickvän i Vibble :(

Hur är det med alla då? snart börjar säsongen juh :)
Bor nu i Göteborg igen. men hojen står kvar på öjn. och jag kommer nog ner och jobbar hela sommaren.
tog tyvärr slut med min flickvän i Vibble :(

Känns som alla gått i dvala men vissa börjar nog vakna till liv. Jag planerar lite med att övningssköra med en en svåger och planering för knix och andra smc kurser är på g.
Hojen står i förrådet och så fort de blir varmare rullas den ut för ny olja mm.
Kliar lite i gashanden och man börjar bli sugen på att köra lite nu kan jag säga.

Kika in på www.farnytemc.se och kolla vad som händer på ön.

Tjena! Glömt o skriva här att vi kör varje onsdag från shell kl 18:00 vi kör oftast lite inspirerad körning.

Någon härifrån som låg o wheela bakom mig till vibble idag? tyckte mig se att de var en ktm i backspegeln:)

Synd att man jobbar ikväll.. Onsdag och rätt bra väder ute för en tur...

Inga lokala förmågor som vill hänga med upp till Gotland ring imorgon eller på torsdag och visa lite schyssta spår? Vi är ett gäng som är nere på ön hela midsommarveckan :)
Jag måste bara tilläga att jag är faktiskt född och uppvuxen på Gotland ;)

Skulle vara kul men har mycket jobb nu. Skulle annars vara kul att hjälpa till optimalt spår mm.
Kört mycket bana annars?

Skulle vara kul men har mycket jobb nu. Skulle annars vara kul att hjälpa till optimalt spår mm.
Kört mycket bana annars?

Okej, synd. Nja mycket bana skulle jag inte säga att jag har kört men det blir väl ett par gånger per år. Bästa tiden för min del idag på ringen var 1:41,89. Har ingen aning om vad som är en bra tid men jag är ganska nöjd. Tror att jag kanske skulle kunna ta mig ner under 1:40 om jag skärper mig på torsdag.

Hej!
Jag tänkte nog dra till Gotland vecka 29.. den 15e till den 19 ca. Undrar om det finns nån tjej som är ledig då som kan tänka sig att guida runt mig lite?
Jag kommer då att bo på nåt vandrarhem eller så.
Har för mig att jag har pratat med någon tjej förut som bor i Visby!
:)

Last edited:
Tja!
Vet inte om det är så många av de gotländska tjejerna som hänger här men kolla annars via www.farnytemc.se
Länk finns under mina inlägg oxå.
Sen är min fråga varför just en tjej? Duger inte vi män till sådant?

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026