Visby/Gotland

Tomas - vi kör gärna, oavsett dag. Messa eller skriv ett inlägg här så hänger vi på.

Vi tänkte iaf köra ikväll, 18:30 vid Shell?

Det låter ju fantastiskt, jag är hel ledig i helgen. Skulle vara buskul att köra upp en tank o givetvis fika nånstans på vägen. Jag har ditt o Max nummer. Vi kan väl höras!

Det låter ju fantastiskt, jag är hel ledig i helgen. Skulle vara buskul att köra upp en tank o givetvis fika nånstans på vägen. Jag har ditt o Max nummer. Vi kan väl höras!

Lördag eftermiddag kanske? Förmiddagen är det MC-besiktning och söndag Vårrally, och vi ska vara behjälpliga vid båda tillfällena. Men slå en signal så snackar vi ihop oss :tummenupp

Imorgon är det vårrally!
Start roma kl 10.00.
Hoppas att man får se någon där ute iaf.

Jag vill tacka Martina, Max, Anna och Stellan för en skön tur idag med avslutande fika hos M&M. Det gör vi om, ha de!
Kan tänka mig att det lät rätt gött när vi for fram, 3 V-twin(Ducke är L-twin jag vet) och ett slip-on på en radfyra. Själv hade jag öronproppar så själv missade jag skönsången!

Ja det var kuuuuul :tummenupp

Jag vill tacka Martina, Max, Anna och Stellan för en skön tur idag med avslutande fika hos M&M. Det gör vi om, ha de!
Kan tänka mig att det lät rätt gött när vi for fram, 3 V-twin(Ducke är L-twin jag vet) och ett slip-on på en radfyra. Själv hade jag öronproppar så själv missade jag skönsången!

Sporthojstur 23 maj

Hej alla glada,
Alla sporthojar på ön har fått en inbjudan från Vulcan Riders. De vill gärna se oss på sin ondagskörning "Sporthoj Special".

"Vad är detta" tänker du nu, "aldrig att jag kör kolonn i max 50km/h..."

Det är som så att de har full förståelse för att man vill köra motorcykel på olika sätt, men eftersom vi alla är hojåkare vill de gärna mingla med oss ändå. Tanken är därför att vi kör en egen tur i vårt tempo men vi avslutar på samma fikaställe som de andra.
Kanonidé som gör att man kan förena både kul hojkörning och trevligt mingel! Perfekt sätt även om man är många kompisar som kör i olika hastighet, tycker man det ena alternativet går för långsamt/fort kan man köra med det andra, och ändå mötas upp på slutet.

Så vad gäller nu för Sporthojsturen den 23 maj?
Jo vi samlas som vanligt vid Shell, Sliterondellen i Visby kl 18:30, men sen åker vi ner till hamnen där vi möter upp en företrädare för Vulcan för att få information om fikastället för att sedan köra vår tur.

Vi ses!

Ser ut o bli kul hoppas vi blir några st.
Hej alla glada,
Alla sporthojar på ön har fått en inbjudan från Vulcan Riders. De vill gärna se oss på sin ondagskörning "Sporthoj Special".

"Vad är detta" tänker du nu, "aldrig att jag kör kolonn i max 50km/h..."

Det är som så att de har full förståelse för att man vill köra motorcykel på olika sätt, men eftersom vi alla är hojåkare vill de gärna mingla med oss ändå. Tanken är därför att vi kör en egen tur i vårt tempo men vi avslutar på samma fikaställe som de andra.
Kanonidé som gör att man kan förena både kul hojkörning och trevligt mingel! Perfekt sätt även om man är många kompisar som kör i olika hastighet, tycker man det ena alternativet går för långsamt/fort kan man köra med det andra, och ändå mötas upp på slutet.

Så vad gäller nu för Sporthojsturen den 23 maj?
Jo vi samlas som vanligt vid Shell, Sliterondellen i Visby kl 18:30, men sen åker vi ner till hamnen där vi möter upp en företrädare för Vulcan för att få information om fikastället för att sedan köra vår tur.

Vi ses!

De ser mörkt ut. Skippar nog körningen ikväll.
Är ledig nu 4dagar så hojta till om nån vill ut på en sväng.:)

Nyheter
Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna