Flera journalister har bekräftat att Rossi kopierat Haydens inställningar för att testa. Om det nu var det du frågade om förstås.Vad får dig att tro att det verkar så?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Flera journalister har bekräftat att Rossi kopierat Haydens inställningar för att testa. Om det nu var det du frågade om förstås.Vad får dig att tro att det verkar så?
Jag blev lite nyfiken i dag när du sa att Barbera sitter på samma hoj som Rossi och Hayden. Undersökte lite, inte för att knäppa dig på näsan utan för att få veta, och det verkar som att både Barbera och Abraham kör den version av GP12 som Rossi testade på Valencia i höstas. Eventuellt ska de få samma version av GP12 som fabriksteamet har till race 5.Stoner vs Barbera = Svin skoj! :-D Behövs mera sånt.. Vilka mer kan man förvänta sig ryka ihop?
Samma här men när hans försök att hitta draghjälp blir farliga då är det inte okej.Jag gillar Hector och vill han följa andra förare så är det helt ok för mig.

Vad jag förstår så har moto2 ingen elektronisk hjälp, typ tc. Prototypchassien och ca 130 hk.
Crt har prototypchassien , elektronisk hjälp, ca 200 hk +
Hur fanken kan Moto 2 vara snabbare än Crt moppar ?![]()

Skoj med Crutchlow! Friskus det där...och förbaskat trist med Edwards.|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |