Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vilka CRT kör med Honda motor?
www.stopstream.tv om du vill kolla gratis. Har dock aldrig vart använt den sidan så vet inte vilka kommentatorerna är eller om det ens finns dethemma med opererad hand, finns det stream? (gärna sbk också)
Men han beter sig ju som en jävla amatör så jag förstår att Stoner lackar. Man slår inte av mitt i idealspår för att titta bakåtBarbera får Stoner att skaka på huvudet igen![]()
Va? Var det inte gnäll?Men han beter sig ju som en jävla amatör så jag förstår att Stoner lackar. Man slår inte av mitt i idealspår för att titta bakåt![]()
Varför hoppar förarna till på sadeln när de ska starta hojen? Fattar att d inte har startmotor men vad är det hoppet hjälper rent tekniskt vid start?
Prova själv en gång att starta din R1:aJag skulle säga Komp vs friktion.
Stoner vs Barbera = Svin skoj! :-D Behövs mera sånt.. Vilka mer kan man förvänta sig ryka ihop?
Satan vad Rossi förlorade i sista sektorn!
Han låg 0,4 fram dit, mkt sitter nog i utgången från parabolican!
Riktigt svårt med greppet ut där för Rossi
I övrigt ser jag ett litet fall framåt, verkar som han utgår mer ifrån haydens settings från och med nu!
Stoner vs Barbera = Svin skoj! :-D Behövs mera sånt.. Vilka mer kan man förvänta sig ryka ihop?
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |