Peter1980
Team Ajvar
- Gick med
- 25 Jan 2009
- Hoj
- Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Är det bara för mig som det inte blinkar när man får inlägg i Gästboken?
Samma för mig, blinkar inte när jag får GB-inlägg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är det bara för mig som det inte blinkar när man får inlägg i Gästboken?
Nytt och snabbt! Bra skit!
Bugg: När man loggar in dyker det upp en text som jag inte riktigt hann memorera men det var något i linje med "Tack (variabelnamn) för att du loggat in". Misstänker här att det ska vara en användarnamn istället för en var![]()
Hej Swedie, mycket huvudbry nu kan jag förstå. Alla ligger i och stressar på! Som leksakshandlare nu bara 2 dagar till december och julstressen, mycke huvudbry här ochså............
Provade att kopiera in lite text i nya bloggfunktionen. texten for ut i marginalen och dolde Smileys symbolerna. Postade den. Ville sedan prova att ändra blogginnehållet.... hur ändra bloggtexten?
Svara när tid finnes. Mvh Tony
Samma för mig, blinkar inte när jag får GB-inlägg.
Det står på en tidigare sida i tråden att det ska komma tillbaka en gilla-funktion.
En liten störig grej som kan vara svår att fixa tyvärr. Men ska försöka senare.
Du får gärna lägga in "bread crumbs" längst ner så de finns tillgängliga när man besvarat eller läst en hel sida...En liten störig grej ...
Nyss när jag skulle posta ett inlägg i en annan tråd blev fönstret för inläggstext så brett att jag fick scrolla extremt långt åt höger för att hitta knappen för att posta svaret.
I den här tråden blir det inte likadant, så det verkar bero på vad som postats i tråden tidigare.
Tråden där problemet uppstod för mig:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?249102-Delar-till-Suzuki-bandit-1200N-02
Möjligt att detta är ett känt problem, jag hann inte läsa alla 20 sidor...
Jag tycker det börjar se riktigt bra ut nu. Du är snabb på att fixa och dona också, bra jobbat Swedie.![]()
Man får ingen avisering om man fått en vänförfrågan, bara till sin privata mail.
Vart annars förväntar du dig en sådan avisering? Undrar, då jag ska undersöka lite vad som går att göra...
Vet att detta har diskuterats flertal gånger. Men jag tycker fortfarande det ska finnas en ogilla funktion.
|
|
Missa inte förköpstävlingen
Jul närmar sig och även om ... |
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |