SH online och uppgraderat

e-Lindén

Fixar och donar
Gick med
25 Sep 2008
Ort
Uppsala - Stockholm
Hoj
Yamaha R1 -07
Jag tycker inte det. Vissa personer tar det väldigt starkt och kan känna sig mobbad.

Därimot en Gilla knapp gör inget negativt av sig.

Jag tyckte om funktionen "Who quoted me" när man trycker på Mitt konto.


Då är man ju inte mogen till något.. "Jag känner mig kränkt, buhuuu, mamma vart är du?:("
Patetiskt..

Jag tycker "ogilla funktioner" ger en bra överblick, snabbt. Folk inte gör misstag och tror inte på felaktiga inlägg.

MEN, detta är min åsikt. Säger bara vad jag tycker :)
 
Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Vet inte om jag drömde att jag skrev det, om nån annan skrev det eller hur de nu var.
Hur som helt så hittar jag de inte så jag skriver igen isåfall.

När man trycker på visa nya inlägg så kommer inte tiden för nya inlägg med, sidan är för smal.
Går det få till nån radbrytning eller så så det kommer med?
 

fezt

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Oct 2004
Ort
Sthlm
Hoj
lös
De har frågats tidigare, men ja ser fan fortfarande inte vart man "gillar" ett inlägg, och jag ser ingen som gillat ngt inlägg ?
 

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
-
Tack tack. Man vill ju dumt nog göra alla till lags... :p

Perfekt!
Det här upplägget med färgnyanser gör det svårt att fokusera på trådtitlarna. Jag vet inte vad som skiljer mot tidigare, mer än ikonerna då jag inte har något att jämföra med.

Sedan ser det ut som om man har kommit in på ett forum hos Länk. :glömdet
 

Bifogat

  • sh3.jpg
    sh3.jpg
    93.2 KB · Visningar: 102

Torpalasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Aug 2008
Ort
Falkenberg
Hoj
Stiga Park
Då är man ju inte mogen till något.. "Jag känner mig kränkt, buhuuu, mamma vart är du?:("
Patetiskt..

Jag tycker "ogilla funktioner" ger en bra överblick, snabbt. Folk inte gör misstag och tror inte på felaktiga inlägg.

MEN, detta är min åsikt. Säger bara vad jag tycker :)

+ på den.
Men du får minus liksom många andra som måste skriva vad dom har för hojar eller har haft eller köpt, eller har kört, eller bandagagar BLA BLA BLA. Det tar en jävla massa plats bara, bort med signaturer och skit
 

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Ort
Linköping
Hoj
2*Yamaha
Vet inte om det har sagts innan men de som har signaturtext får en rätt onödigt många rader oavsett hur kort signaturen är. Borde justeras efter antal skrivna rader istället så slipper man en massa tom vit yta.

Se till exempel Eric linden eller hudik några inlägg tidigare.
 
Last edited:

H Svensson

Mister
Gick med
27 Jun 2005
Ort
Falkenberg
Hoj
Hojlös
Jag tycker:

Forumrubikerna och trådnamnen bör stå med svart eller liknande. Det blir tydligare och jag gillar jag inte den rosaaktiga hudfärgen på ikoner och typsnitt.

Den stora ikonen bredvid trådnamnet är så stor, gör den i samma höjd som typsnittets höjd.

Ha en egen kolumn där det står vem som startat tråden, så inte varje tråd tar flera "rader" i anspråk, det är inte tillräckligt kompakt imo. Det blir enligt mig svårt att överblicka trådarna.

Sen så saknar jag också, som någon annan nämnt, att "garage" ikonen syntes längst ner i varje inlägg för dom som har garage..

Men i övrigt så känns det fräscht.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Nu är länkar för garage och bloggar uppe igen vid inlägg och på profilsidan.

Ska titta på "Gilla" och resten senare. Behöver släppa detta lite nu...
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Hmm.. Har någon tidigare påpekat det? Om inte så;
Jag saknar direktlänkarna till undeforum på förstasidan. Dvs att från forumindex ex kunna gå rakt in i "Modellspecifika diskussioner" Exempelvis.
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
Ska inte den biten jag markerat i bilden vara i samma färgtema som övriga sidan? Även bilduppladdaren är i det blå färgtemat, kanske bör se över den också.

I övrigt blir jag mer och mer övertygad om att det finns alldeles för mycket radbrytande linjer i designen just nu - som jag skrev i den andra tråden.
 

Bifogat

  • sidnummer.jpg
    sidnummer.jpg
    182.2 KB · Visningar: 83

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Ja, allt känns rörigt, stort, bloatat. Slimma till allt så det blir mer som det gamla. Känns onödigt med STORA ikoner, RSS-länkar och liknande överallt..
 

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Värmdö
Hoj
S1000RR
Feta bokstäver som markera om man läst senast inlägget i en tråd eller inte, lever sitt eget liv. Varannan gång är de feta, varannan gång är de smala....
 

sportbike

Guest
Jag är benägen att hålla med "Jagad", lite av charmen gick förlorad.
 

Edvinsjolund

Ärkemongo
Gick med
9 Jul 2007
Ort
Piteå
Hoj
Ktm 950 Adventure. Apollo 63z -52, Suzuki Dr 600 -87
Varför blir en del trådar breda och till exempel den här lagom smal?
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Nu är länkar för garage och bloggar uppe igen vid inlägg och på profilsidan.

Ska titta på "Gilla" och resten senare. Behöver släppa detta lite nu...

Det gör du rätt i, du har jobbat på hårt och riktigt bra. :tummenupp

Som alltid blir det gnäll när man gör ändringar och på forum speciellt när det blir visuella ändringar men folk brukar inse snart att charmen ligger inte så mycket i hur det ser ut utan i vad som skrivs. ;)
 

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Ort
jag är från vettet
Hoj
Lill-Jingis
Ska inte den biten jag markerat i bilden vara i samma färgtema som övriga sidan? Även bilduppladdaren är i det blå färgtemat, kanske bör se över den också.

I övrigt blir jag mer och mer övertygad om att det finns alldeles för mycket radbrytande linjer i designen just nu - som jag skrev i den andra tråden.

sådär ser det inte ut för mig! :va

(gör smilysarna lite större där man svarar) :)
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
När man trycker på visa nya inlägg så kommer inte tiden för nya inlägg med, sidan är för smal.
Går det få till nån radbrytning eller så så det kommer med?

Varje sökning efter nya inlägg börjar även med
SökNya inlägg.
--------------------------------------------------------------------------------

Sök:
Typ: Inlägg; Uteslutna forum: RR - Radical Riders, Pennybridge Riders, Ninja Club Sweden, Lidköpings MC Klubb (LMCK), Umeå Motorcykelklubb, Uppsala RoadRunners, R.O.H Riders of Helsingborg, Lakritsremsan MC, Linköpings Motorsällskap, Yamaha Klubben, Värmland / Karlstad, ADHD MC (Borås), "Trestad", Sundsvall/Timrå/Härnösand, URMCK, Göteborg, Bomber Magazine, South Coast Supermotards, AZZAZZIN - Kristianstad, Kronobergsforumet, Norrland - Sporthoj, Sydskånes Emse, Apstoll MC, Gävleborgsforumet, Stockholmforumet, Suicidal MC Örebro, Katrineholms SH Klubb, OT^2 - Dumpforumet, Kungsbacka - Kingshill riders, Avancez MC, Streetfighters Stockholm, Game Over MC - Uppsala, Hudiksvallsområdet; Nya inlägg

liite onödigt :)
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top