Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Varför?
För att en vanlig papperslapp kan väl inte heller ha nåt värde och måste väl vara lika mycket låtsaspengar som digitala pengar. Alltså återstår bara guld och byteshandel som betalningsmedel i din värld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Varför?
För att en vanlig papperslapp kan väl inte heller ha nåt värde och måste väl vara lika mycket låtsaspengar som digitala pengar. Alltså återstår bara guld och byteshandel som betalningsmedel i din värld.
jag har ingen källa att visa men dom sa samma till min farfar när han var in för några dagar sen.
Det gäller garanterat vissa bankkontor, många banker gör just så.
...Kände mig fan kriminell när man la upp 830 spänn i sedlar för att tanka bilen.
Banker ska jobba med att placera och låna ut pengar. Ränka mynt kan Coop och snubben på turkkiosken göra.
Det gäller garanterat vissa bankkontor, många banker gör just så.

Det är väl där pengarna från pizzautkörningen finnsI sthlm kommer man kunna sätta in pengar på hamngatan och i hallundaVem fan åker me pengar i fickan till Hallunda????
I sthlm kommer man kunna sätta in pengar på hamngatan och i hallunda
Vem fan åker me pengar i fickan till Hallunda???? Skjuter mig hellre själv i foten o spolar ner alla mina pengar i toan än åker dit
Måste va nå terrorister som tagit över swedbank o planerat detta!!!!
Undrar hur många av de som värnar om pappret i den här tråden som är hantverkare![]()
Jag har svårt att se att festivaler kommer börja ta kort, eller loppmarknader, hyra en kortmaskin + tjänst + avgift för att sälja lite gamla pocketar![]()
Och min far hade nog svårt att se hur jag skulle kunna prata i en trådlös telefon, allra minst boka flygbiljetter genom den samtidigt som den streamade musik gratis via nåt informationsmoln som kallas internet.
Things change!
Och min far hade nog svårt att se hur jag skulle kunna prata i en trådlös telefon, allra minst boka flygbiljetter genom den samtidigt som den streamade musik gratis via nåt informationsmoln som kallas internet.
Things change!
Men det finns ingen lösning på dom problemen idag,
så då är det befängt att ta bort kontanter nu.
Är ungefär som MP som vill avveckla kärnkraften för vi kommer på nått sen när vi behöver elen.
Visst, saker ändras, men vi är långtifrån där ännu, så därför behövs fortfarande kontanter.
Folk i tråden snackar om NFC chipp i telefoner, hur många telefoner har det?
Hur många fungerande betallösningar finns det för den tekniken i sverige i dag?
risken är stor att den tekniken går cashkortets öde tillmötes
|
|
Pressmeddelande 2026-08-05F... |
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |