Nutte
...
Det är ena hojens framgaffel som landar sist![]()
Det var det visst, med framhjul kvar också

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är ena hojens framgaffel som landar sist![]()
Hoppas BSB startar en trend med de här ändringarna inför 2012 och att vi får ännu bättre race
"However, both Dorna and Infront will be watching with interest as the British Superbike Championship goes ahead in 2012 with a very promising new rules package. The BSB will ban traction control, wheelie control, and launch control, limit RPMs to 14,000 for 1000cc fours and allow aftermarket rods as long as they do not weigh less than the standard components. Electronic parity will be guaranteed by a standard ECU and, we understand, effective enforcement measures."
Som jag förstår det: Ja!Med standard ecu menas en utbytes ecu för alla hojar eller? BMW, Aprilia osv har ju Tc standard idag.
Ok, Nya rules på G.
Att TC är trist vet vi ju redan, Men i regniga UK på trånga banor hade man nog gillat TC tror jag....
Men varvbegränsningen är intressant att prata om.
Vad varvar hojarna idag ?
Har ingen koll faktiskt. Men 2011s ZX10 och BMWn är väl kortslagigast med screamer konfiguration har jag för mig.
Ngn här vet nog.
Yamman och Apan borde borde ju ligga längre ner, Men ff rätt höga varv gissar jag.
.
Hoppas BSB startar en trend med de här ändringarna inför 2012 och att vi får ännu bättre race
"However, both Dorna and Infront will be watching with interest as the British Superbike Championship goes ahead in 2012 with a very promising new rules package. The BSB will ban traction control, wheelie control, and launch control, limit RPMs to 14,000 for 1000cc fours and allow aftermarket rods as long as they do not weigh less than the standard components. Electronic parity will be guaranteed by a standard ECU and, we understand, effective enforcement measures."
Måste ha varit snö på den framgaffeln när den landade.
Rödmarkeringen börjar vid 14.000.Du åker ju bayerskt. vad varvar standard cykeln ?
den låter ju högvarvigast i WSBK iaf.
mvh
Nej, de tar bort original-ECU:n och monterar den enhets-ECU som BSB-organisationen tagit fram och då försvinner den TC som tex BMWn har original.Men dom får byta ecu`n och använda sig av orginal tc som kawa och bmw har eller?
Nu är ju Hopper skadad men det här väl BSB tråden som gäller..
Fy faan vilka bra race på Cadwell, slår gp och wsb lätt.
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |