ERF sprint= givet för min del

Hörrö din Räkett åkande avvikare! Ska du rejsa ska jag INTE komma in efter dig, den saken ska du ha klar för dig! Reglemente fritt, så passa dig! BE WARNED! :D
piaggio-vehicles-1959-vespa-tap-militare-1940125.jpg

Ha ha haa.. Var hittar du allt skit :tummenupp
Mitt avvikande är endast av en anledning, ekonomin. Vinner jag på Triss blir det Ducce igen DIREKT!!!

Har jag förstått rätt ?

Om man har bas licensen så får man skaffa "engångs licens" också på racedagen?
Kan man göra såhär mer än vid ett tillfälle om man ska köra flera race?

Bara bra, tack! Fungerar klockrent, men vi har inte startat anmälan ännu. Det görs samtidigt som inbjudan publiceras. Man måste ju veta vad man anmäler sej till.

När ungfär kommer den då????båten o boendet är redan bokat,,,jag måste ju va ute i god för att va säker.

Hej är vi många som tänker köra erf sprint? jag ska köra gelleråsen och mantorp om inte pengafen kommer å ger ett bidrag. väntar på anmälningarna ska komma ut , verkar inte va för snabba i denna sporten med det , eller ska man va lite hemliga.

Tjena! Vet någon hur man anmäler sig till ERF Sprint? Det går inte via racereg-sidan ännu i alla fall.

Chrille

Hmmm,är jag förvirrad?

Vill Verkligen med på detta,hur anmäler man sig,eller när och var?

Hittar inget när jag söker,är jag under genomsnittet.....?

Vill ju tävla jag med!

Henrik

erf sprint

Det är väl raceregistrering.se som man anmäler sig eller?
Just nu verkar det iaf inte gå att komma vidare på den sidan för att kunna fullfölja sin anmälning.

hej nu är allt fixa inför erf sp Utom licensen!! jag fick dock bet kortet i tisdags och betalade direkt. men om den inte dyker upp i morgon vad att göra???

Jag glömde som vanligt en AIM laptimersändare på räcket, var det någon som såg det och tog hand om den? Vore i så fall toppen om den togs med till sviestad eller annan östgötsk motorbana vid något lämpligt tillfälle!

Tack för en kanondag och tack för alla stora fina pokaler jag fick med mig hem!

Back