Sporthoj Luleå

Jag och en kompis är på jakt efter ett garage nu under vintern med möjlighet att skruva lite. Har ni hittat något och finns det i sådana fall några lediga platser kvar?

För min del så är letandet över. Tar platsen i början av okt. (En del i ett större). Om det finns fler lediga platser så kan jag posta de i forumet.

SMC Norrbotten Årsmöte...

...ute på Fårön i Piteå kl 13.00 idag. Jag tänker åka förbi och lyssna på planerna för 2011. Har Ni vägarna förbi kan Ni väl titta in och ta ett fika, jag lär väl bli rätt ensam bland alla kromslädar och turistbussar:)

http://www.svmc.se/templates/DistrictPage.aspx?id=232

Är det någon som tänkt bomba motard här i sommar eller? Står lite i valet och kvalet om man ska bo här uppe en sommar till eller röra sig längre ned... vore roligt om man blev ett gäng som kunde dra ut då och då.

Fan vad jag längtar tills det börjar tina! Är ju nästan dags för premiär turen runt stan! Nära nu :tummenupp

Hörni, nu är det dags att komma ur idet och börja tänka på säsongen.

Se också till att anmäla er till årets första Kemorakörning, det brinner lite grann med bokningen eftersom banhyran och annat måste betalas före mitten på April.

Så, fundera inte mer, gå in och anmäl er NU! Fyra dagar bankörning, fyra kvällar och nätter med bastu och ljug i norra europas finaste stygby, och dessutom frukost och lunch och fika på banan, allt detta för 3400 spänn!!! Det blir varken billigare eller bättre så kom igen nu!

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=237809

Håller SMHI vad dom lovar imorn ska jag ta premiärturen hade jag tänkt :tummenupp Helt galet vad hojsuget är stort just nu, köpte ju även Gixxern nu i vinter så har inte ens provkört den en centimeter än...

Håller SMHI vad dom lovar imorn ska jag ta premiärturen hade jag tänkt :tummenupp Helt galet vad hojsuget är stort just nu, köpte ju även Gixxern nu i vinter så har inte ens provkört den en centimeter än...

Mmmm, funderar också på om det kan vara dags:)

Det ÄR fint väder, det BLIR premiär om en stund:)
Jag tänkte samla mig på Lindroths vid 12.30 om någon känner för att samla sig där:)

Det blev premiär för mig idag, dock inte nån jätte sväng då varningslampan för fuelinjection tänds hela tiden och så börjar den gå skit:va Stänger man av hojjen och väntar en stund så försvinner det men efter man kört några hundra meter tänds den igen, inge less man blir...:mad:

Fick en liten bild iaf efter jag spolat av allt grus och lort som lyckades fastna trots en mycket kort sväng...

Bifogat

• IMG_0783.jpg
    IMG_0783.jpg
    254.8 KB · Visningar: 64
Jag körde sju mil idag, blåsigt, mycket sand, grus och smältvatten men hojen går som en raket:tummenupp
Det var säkert 15-20 customåkare ute plus en motard. Sitter alla hemma i garaget fortfarande?:)

Ja utom du Jandreas...:tummenupp

Jag körde sju mil idag, blåsigt, mycket sand, grus och smältvatten men hojen går som en raket:tummenupp
Det var säkert 15-20 customåkare ute plus en motard. Sitter alla hemma i garaget fortfarande?:)

Jag var ute en vända med KTM:arn idag. Var tvungen att se över en misstänkt kylvätskeläcka först. Nu var det ingen fara så en härlig runda blev det i solen! :)

Note to self: Om du kokar bort kylvattnet på sommaren och ersätter med vanligt vatten, kom då för faan ihåg att byta till riktig kylvätska innan du ställer den i kallgaraget!!!

Stod i garaget å stampa, men blev ingen tur idag. Men sugen är man. :)

Jag var ute en vända med KTM:arn idag. Var tvungen att se över en misstänkt kylvätskeläcka först. Nu var det ingen fara så en härlig runda blev det i solen! :)

Note to self: Om du kokar bort kylvattnet på sommaren och ersätter med vanligt vatten, kom då för faan ihåg att byta till riktig kylvätska innan du ställer den i kallgaraget!!!

Mmmm, been there, done that...:rolleyes:

Räknas inkörning av grabbens 125? Nu är batteriet monterat i Trajjan så jag räknar hårt med lite övningskörning i morgon...

Det var säkert 15-20 customåkare ute plus en motard...

Stod i garaget å stampa, men blev ingen tur idag. Men sugen är man. :)

Jag var på väg ut till dig men jag vände i gammelstan...:)

Räknas inkörning av grabbens 125? Nu är batteriet monterat i Trajjan så jag räknar hårt med lite övningskörning i morgon...

Allting räknas så klart:) Skall ni bara köra runt Jivvers eller blir det någon längre sväng?

Last edited:
Ptja, jag vet inte många som fått körkortet genom att behärska sträckan Jävre-Hemmingsmark...:)

Vi börjar med landsväg, hamnar vi mot Pite Norra skickar jag ett SMS. Sjulsmark kan bli ett kaffestopp...

Skall ni bara köra runt Jivvers eller blir det någon längre sväng?

Ptja, jag vet inte många som fått körkortet genom att behärska sträckan Jävre-Hemmingsmark...:)

Vi börjar med landsväg, hamnar vi mot Pite Norra skickar jag ett SMS. Sjulsmark kan bli ett kaffestopp...

Finns det något rödljus, eller en rondell där?:)

Hör av dig!

Jag pratade nyss med Kamikaze Kid, vad är problemet med 675:an?

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon