Sporthoj Luleå

jandreas

Ant's in the pant's
Gick med
26 Jan 2005
Ort
Luleå
Hoj
Hojlös
Skulle vi kanske ha satsat på en onsdagskörning ikväll kanske, börjar ju bli lite över en månad sen sist vi körde. Och ikväll är ju vädret på topp också:tummenupp
 

Gule

Ny medlem
Gick med
18 Jul 2007
Ort
Råneå
Hoj
Triumph Daytona 955i CE -02
Skulle vi kanske ha satsat på en onsdagskörning ikväll kanske, börjar ju bli lite över en månad sen sist vi körde. Och ikväll är ju vädret på topp också:tummenupp

Jag var på OK och väntade till 18:30, men ingen dök upp, så jag drog. Vad hände? ;)
 

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Ort
Vasastan
Hoj
Hojlös f n. fd KTM, Moto Guzzi, Yamaha, GasGas, BSA
finns de inga gemensamma körningar för oss motard gossar?

finns och finns, det är väl bara att fixa en kontaktannons här
jag är en glad motardindian som önskar kontakt med likasinnade, vi ses på taxiplan, jag har en orange motorcykel mellan knäna
:tungan
 
Last edited:

jandreas

Ant's in the pant's
Gick med
26 Jan 2005
Ort
Luleå
Hoj
Hojlös
Jag var på OK och väntade till 18:30, men ingen dök upp, så jag drog. Vad hände? ;)

Fick inget svar här så det blev aldrig så att jag gled förbi OK center...

Verkar ju ska bli bra väder hela helgen, hade varit kul att dra ihop ett gäng och fräsa lite. Några som är sugna?
 

jandreas

Ant's in the pant's
Gick med
26 Jan 2005
Ort
Luleå
Hoj
Hojlös
Ska vi köra idag Lördag eller imorn söndag och vilken tid? Ska vara bra väder bägge dagarna iaf:tummenupp
 

jandreas

Ant's in the pant's
Gick med
26 Jan 2005
Ort
Luleå
Hoj
Hojlös
Nu har vi bestämt några stycken tid och plats :)

Samling kl 13 idag Lördag på OK center! Vi hade tänkt dra till Hedenbasen en sväng och sen kanske köra nån väg mot Älvsbyn/Pite hållet...

Se till att komma nu alla som kan, ju fler vi blir desto roligare blir det:tummenupp
 

jandreas

Ant's in the pant's
Gick med
26 Jan 2005
Ort
Luleå
Hoj
Hojlös
Nu har vi bestämt några stycken tid och plats :)

Samling kl 13 idag Lördag på OK center! Vi hade tänkt dra till Hedenbasen en sväng och sen kanske köra nån väg mot Älvsbyn/Pite hållet...

Se till att komma nu alla som kan, ju fler vi blir desto roligare blir det:tummenupp

Vi blev bara två hojjar som drog ut idag. Blev till Hedenbasen där det var ett motard gäng och lite bilar som vi busade på med i några timmar, togs både bilder och filmades ;)

Nån som är sugen på körning imorn då?
 

Gule

Ny medlem
Gick med
18 Jul 2007
Ort
Råneå
Hoj
Triumph Daytona 955i CE -02
Jag tänkte då försöka dyka upp på OK runt 18 idag. Hoppas fler gör det den här gången. :)
 

gurkis

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2004
Ort
LULEÅ
Hoj
KTM RC8R-09, CBR1000RR -10
Jag, Erik, Staffan och Johan kommer också vara på OK vid kl 18.30 ungefär. Måste ju passa på nu innan säsongen är helt slut!

SLUT. Det är ju nu det börjar vara skönt ute. Minst 2 månader kvar på säsongen.
Är du från Stockholm eller?
 

Kenta300

Ny medlem
Gick med
3 May 2007
Ort
Luleå
Hoj
KTM 1290R Superduke
Vi blev bara två hojjar som drog ut idag. Blev till Hedenbasen där det var ett motard gäng och lite bilar som vi busade på med i några timmar, togs både bilder och filmades ;)

Nån som är sugen på körning imorn då?

Kul du hörde av dig Jandreas... Var i stugan för att få mig en break i snickerierna. Nu har ja fått ryggskott, men hör av dig om det blir nå fler körningar så ska ja ta mig tid å haka på.. Mvh Kent
 

Gule

Ny medlem
Gick med
18 Jul 2007
Ort
Råneå
Hoj
Triumph Daytona 955i CE -02
Jag kommer tyvärr inte att kunna haka på på någon körning ikväll... :(
 

jandreas

Ant's in the pant's
Gick med
26 Jan 2005
Ort
Luleå
Hoj
Hojlös
Stackars sate ->
http://www.blocket.se/lulea/Yamaha_R1_stulen__Storgatan_50_29066328.htm?ca=1_9&w=0

Annons från Patrik. Insänd 20 augusti 08:27.
Hittelön: 6 000:-

Erbjuder en hittelön till den som kan lämna tips el mer som leder till att min motorcykel, en Yamaha R1 av års mod 00 med reg nr RLR 253 kan återfinnas.

Den stals den 18:e augusti ifrån en parkeringsplats på Storgatan 50 i Luleå, hojen är röd och risken finns väl att den inte längre har reg-plåten kvar om den inte redan är nedplockad.

Vet du något om detta så väntar en hittelön på 6000 kr

Patrik: 070-3167993

Helt förjävligt!!

Undra vilka det är som åker runt och snor hojjar här i stan, har ju rykt flera nu i sommar. Även på helt öppna platser med massvis av fönster riktade mot platsen där hojjarna har stått parkerade. Man hade inte varit nådig om man hade kommit på nått/några mongon som stod och försökte stjäla ens cykel....:mad:
 

Bobban9056

Ny medlem
Gick med
3 Jun 2008
Ort
Luleå
Hoj
2003, Kawasaki ZX-12R
Ja, får se om det är fler än jag som letar garage. I så fall kanske det går att hyra en större lokal (typ bragegatan)

Jag och en kompis är på jakt efter ett garage nu under vintern med möjlighet att skruva lite. Har ni hittat något och finns det i sådana fall några lediga platser kvar?
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top