Ricken
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 19 Apr 2004
- Ort
- Hemma
- Hoj
- RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Vad hade du för lins?Dagens test,
å ena sidan tycker jag det här är skitdåligt, men å andra sidan så tror jag att betydande del av problemet jag har ute på banorna kan bero mer på att fokusmotor inte är snabb nog, då spelar det ju ingen roll om kalibreringen är korrekt eller ej.
Bilden är 100% och croppad till fokuspunkten.
vart tog den där 7d annonsen vägen....
Edit: Förlåt, 70-200 står det.
Jag ska ut o åka bil med Hinkas på lördag. Jag kan ta med mig mitt 450 hus om du vill prova om det är nån skillnad?

Men jag är hyggligt säker på att jag har läst det nånstans, säljmaterialet kanske?