Slowroller
Skrämmer små barn
Du är nog för ung för att bli polis men är du verkligen intresserad så gå ner på polisstationen och fråga om yrket. De informerar mer än gärna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du är nog för ung för att bli polis men är du verkligen intresserad så gå ner på polisstationen och fråga om yrket. De informerar mer än gärna.
Ge han ett förslag då![]()
Tänk på att det bara finns en arbetsgivare,dessutom statlig.
Inget drömläge för löneförhandlingar eller utveckling.
Sen kan det ju vara svårt att få andra jobb när övriga arbetsgivare inte prioriterar att du kan Sveriges rikes lag och vet hur man hanterar en batong.
Tänk på att det bara finns en arbetsgivare,dessutom statlig.
Inget drömläge för löneförhandlingar eller utveckling.
Sen kan det ju vara svårt att få andra jobb när övriga arbetsgivare inte prioriterar att du kan Sveriges rikes lag och vet hur man hanterar en batong.
"Jag är ingen fullständig idiot, vissa delar saknas" - det säger väl en hel del om varför polisen inte är så trevlig mot dig?
Valfri civ.ing.
Annars var kriminolog ett bra förslag.

Äh, är ju bara trafikförseelser, fortkörning på en helt tom väg, perkerat där jag KAN inte där jag FÅR, sån skit, säkert haft en öl i handen på väg till krogen med, inte så att jag är grov kriminell precis.
Brukar inte vara så populärt bara när man frågar om dom inte kan gå hem istället och sluta slösa på våra skattepengar om dom inte har något viktigare att göra än att klaga på sånt.
Nä, är 18. Jag har faktiskt funderat på dedär! Vet dock inte hur sugen jag är på att bli yrkesmilitär, känns som det är svårt att kombinera med andra intresse t.ex. träning. Visst, man tränar väldigt mkt där, men jag håller på med ganska seriös styrketräning och kroppsbyggning och planerar på att fortsätta med det ett tag till...
Hur fungerar det annars att vara yrkesmilitär?
Typ veckopendling eller?![]()
Att vara yrkesmilitär innebär inte per automatik att man får ge upp sitt övriga liv. Träning är något som premieras, och även en förutsättning för att kroppen ska hålla i det långa loppet. Så länge du inte äter färgglada piller för att växa bättre så är det nog inga problem. Det finns många som tränar mycket i den firman, och de har vad jag kan se inga problem att hålla formen. Atlas från gladiatorerna är ju officer och han är inte liten![]()
Jag förstår dem, ja Poliserna alltså.
Har man gjort fel så kan man i alla fall vara man nog att ta konsekvenserna och inte börja tjafsa emot och tycka att det finns bättre saker att göra när Poliserna faktiskt bara gör sitt jobb.

Vilken ålder drar man in i lumpen nu igen![]()
Lumpen finns inte längre men man mönstrade när man var 18 och rykte in när man var 19 i de flesta fall.
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |