Auditråden

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Tråden för alla Audiofiler och för folk med S4, RS4 osv.
Här kan Valmers mfl skriva hur mycket de vill om sina förträffliga åk!

Seså!

Jänkepickis FTW!:yoparty

Var bara tvungen...:rodnar

:gnissla
Har inte tidigare vågat ta upp frågan på sporthoj, iochmed den lynchmob som väntas och att jag kommer tappa all kontakt man har med bla Teo m flera men... här kommer det...
jag funderar på att leasa en audio:(
det finns helt enkelt inga andra alternativ. bmw har inte gjort något som tilltalar mig sen 97 och sen finns det ju inga vettiga bilar kvar ifall bortser från 3-liter-milen-jänkarna.

den modell jag spanar på är en 06 eller nyare A3, fyrhjulsdrift (för att ha kvar en gnutta körglädje), ca 170hk (beroende på år) diesel och med panoramatak bara för att det blir snyggare.
har inget större behov av att åka snabbt så även 140hk skulle funka för mig men har inte sett några 140hk+fyrhjulsdrift... varför då?
helst röd men litet utbud. vit får kanske duga. vet inte vilken som har högst liggfaktor.

något att tänka på där?

Bifogat

• 6298679523.jpg
    6298679523.jpg
    57.5 KB · Visningar: 53
  • 6007515335.jpg
    6007515335.jpg
    41.7 KB · Visningar: 54
Kör på vitt. Har du inte behov av fet motor så skit i det. Spar pengarna eller lägg dom på lite trevlig extrautrustning istället.

:gnissla
Har inte tidigare vågat ta upp frågan på sporthoj, iochmed den lynchmob som väntas och att jag kommer tappa all kontakt man har med bla Teo m flera men... här kommer det...
jag funderar på att leasa en audio:(
det finns helt enkelt inga andra alternativ. bmw har inte gjort något som tilltalar mig sen 97 och sen finns det ju inga vettiga bilar kvar ifall bortser från 3-liter-milen-jänkarna.

den modell jag spanar på är en 06 eller nyare A3, fyrhjulsdrift (för att ha kvar en gnutta körglädje), ca 170hk (beroende på år) diesel och med panoramatak bara för att det blir snyggare.
har inget större behov av att åka snabbt så även 140hk skulle funka för mig men har inte sett några 140hk+fyrhjulsdrift... varför då?
helst röd men litet utbud. vit får kanske duga. vet inte vilken som har högst liggfaktor.

något att tänka på där?

Konstigt att alla ska spy galla på audi såfort det näms, men spyr man galla på ducati eller liknande skräp blir man kölhalad...

Tycker snarare det är tvärt om, gillar man Ducati eller liknande skräp spyr folk galla på en och kallar en taliban etc. Allt utom japanska hojar och tyska bilar är ju skräp enligt SH-normen ;)

Jag åker en svart Audi A4 Avant 1,8T B7 -05
Inte speciellt rolig men har funkat skapligt dom 3 åren jag har haft den hittills.
Är sugen på diesel och 4wd.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!