Mycket troligt att då fått tag på ett måndags exemplar. Jag känner i alla fall inte igen mig.
Har aldrig ägt nån Golf men låter lite väl lite tycker jag. Lastar i alla fall likvärdigt med farsans v50. Barnvagnen med tillbehör och packning går in utan större problem även om det gäller att packa väl.
Dock tog jag mig ett par minuter och kodade bort varningen för bilbältet samt automat låsningen som jag håller med om är lite irriterande![]()
Nepp. Vi skulle lasta en 42" tv med kartong. Fanns inte en sportmössa att den skulle gå in i A4:an hur vi än vred och vände. Man så när man öppnat bakluckan (efter att ha ryckt i den och kommit på at den var låst som vanligt så man förbannad fick böja sig in och trycka på en knapp...) att det här går aldrig.
Gick inte ens att få in den genom bakluckan och när vi mätte utifrån skulle en del av teven sticka ut så det var bara att glömma.
I polarens, farsas Golf från samma modellår så gick teven in utan problem och la sig som en matta på golvet så man hade kunnat ställa en flyttkartong ovanpå också om teven hade pallat det.
Vi bara garvade.
Mitt trummset som utan problem gått in i samtliga E46Touring jag haft inkl kagge, pukor, stativ, cymbalväska, pedal, mm gick inte in i A4:an trots att man använde passagerarsätet fram.
Men jag gillade karaktären på fyrhjulsdriften, stereon och att knosan som innehåller lastskyddet och insynskyddet bak sitter fast på ryggstödet och följer med när man fäller ned i stället som på BMW där man måste plocka bort den och montera den igen i ett speciellt spår från sidan.