Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Största problemet i vintern är väl alla dårar som tycker att 40 är den enda tillåtna hastigheten på e4an och ser till att hålla det i vänsterfilen..
jete avuns sjuka e vi!!!!!!!!!!!11Ni som kommenterar TTS, jösses vad ni är patetisk avensjuka på att 2fast4Hjo verkar ha mer stålar att köpa dyra prylar för än ni.![]()
Har inte har några större bekymmer att ligga i 90-100 på en fin snötäckt väg. Trots total avsaknad av anti-system.
Däremot saltad väg och minusgrader gillar inte jag, men där har ju andra inga större problem att ligga i 130 i ishalka...
TTS? jag är bilmekaniker, inte frisör...

Ja? har du 100% felfri produktion där du jobbar?Bilmekaniker o du jobbar på volvo torslanda...behöver ni reparera bilarna när de är nya![]()
Ja, hon har en TTS.Ja? har du 100% felfri produktion där du jobbar?
Eller menar du att vi bara skall slänga dom och göra en ny om det blir lite småfel på något av nätverken![]()
Tja det händer väl att vi slänger o byter delar på patienter men de e då oftast inte nyproducerade.Ja? har du 100% felfri produktion där du jobbar?
Du jobbar i fel ende av kedjanTja det händer väl att vi slänger o byter delar på patienter men de e då oftast inte nyproducerade.
Läs lite på engelska motorforum och notera att många på allvar tror att vinterdäck bara är ett onödigt påhitt som inte fungerar. Någon påstår att deras pappa var minsann professionell förare sedan 40 år tillbaka och hade aldrig använt vinterdäck. De behövde minsann inte det nu heller. Deras bilar hade "premium" märke på sina sommardäck och fyrhjulsdrift. Mer än så behövs inte. Man häpnar att det finns så korkade människor. Kör själv en fyrhjulsdriven Quattro och det är natt och dag mellan sommar och vinterdäck på vinterväglag.
Vet inte om det är det här året första videon är tagen. Rena flipperspelet hur bilarna far omkring. Måste vara snorhalt.
http://www.vuutv.net/4e6c355f6c:KL6xzJUlNvo.html
Den här videon visar en aktuell olycka i England på halt underlag. Man hade nog inte skrattat om man stått i närheten.

Vet inte om det är det här året första videon är tagen. Rena flipperspelet hur bilarna far omkring. Måste vara snorhalt.

Finns folk som är helt makalösa... Ligger på som om det vore sommarväglag. Dom stör mig dock inte annat än när dom trycker bakom, dom ligger ändå i diket längre fram. Det som stör mig är dock dårarna som ska ligga och köra 30-40 under tillåten begränsning, utan anledning. Och ofta lik förbannat ligger i diket.
HAr ni provat att ligga bakom en av dom som inte borstar taket i töväder? Kan få en rätt go snöboll i framrutan...
Har inte har några större bekymmer att ligga i 90-100 på en fin snötäckt väg. Trots total avsaknad av anti-system.
Däremot saltad väg och minusgrader gillar inte jag, men där har ju andra inga större problem att ligga i 130 i ishalka...
Detta stämmer INTE, i sthlm är dom flesta inställda på att få trafiken att flyta, man samarbetar och visar hänsyn, bara att slå på blinkersen så har man oftast en lucka att falla in i vid filbyte.
Var i sthlm kör du då? på den gatan där du bor?
Folk har ju noll trafikvett i sthlm(ja inte alla men merparten), beter sig som 3åringar och försöker blockera när man ska byta fil mm.
Inte för att det drabbat mig, jag blinkar sen SVÄNGER jag och hitills har har samtliga nitat och snällt lagt sig bakom med blinkande helljus och hängt på tutan (fördelen med att köra en sunkig Gent-kärra)![]()
Det var väl han motornissen i Aftonblaskan som gick ut och sa att 4wd-bilar har kortarebromssträcka än 2wd-bilar? Allt som står i Aftonblaskan är sant!Knepigt att folk inte förstår att 4-hjulsdriften inte hjälper dem att stanna![]()
Fast, än mer irriterande är dom som har det på konstant, slår på det ifall det duggade igår eller tycker att det gör stor nytta i stillastående bilköerDagens tipps! Kom ihåg dimljuset, fattar inte att folk skiter i att använda det vid nedsatt sikt!
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |