Vart fan är världen på väg egentligen?

Håller med!

Digerdöden, Spanska sjukan, WW1 WW2 . m.m.

Det var tider det! :tummenupp

äh, lite sånt behövs för att några hålla nere folkmängden. nu är vi så många på planeten så att vi tom måste börja köra miljöbilar för att bensinen ska räcka till alla :(

Går det ens att göra så mycket med en IP-adress egentligen? Det är väl bara ISP:n som vet vem som hade vilken adress vid vilken tidpunkt. Den infon lär dom väl inte dela med sig av för att nån är reggad på en knullsite.

vet inte, kan inte sånt, men afa eller liknande hade ju publicerat alla användare av någon högersida för inte så länge sen

Last edited:
människor är smuts! kolla bara allt som händer i världen nu......blir spyfärdig av hur allt ser ut idag rasism, otrohet, pedofiler, djurplågare, m.m.m

man ska fan bli medlem och haffa en massa damer som man träffar upp och sedan ringer deras män.

människor är smuts! kolla bara allt som händer i världen nu......blir spyfärdig av hur allt ser ut idag rasism, otrohet, pedofiler, djurplågare, m.m.m

man ska fan bli medlem och haffa en massa damer som man träffar upp och sedan ringer deras män.

Kn*lla for a good cause.. Jag gillar´t!

De erbjuder och tillhandahåller dej ett konkret redskap för att du mycket enklare dels ska kunna komma i kontakt med andra otrogna, och att dels vara otrogen själv.

Men det är ganska stor skillnad på att det finns gömt i det dolda, och på när ett företag öppet börjar markandsföra otrohet som business.

Moral var det du hade ända tills du blev avslöjad.

Du lockas med vackra ordval på deras hemsida och de säljer in sin produkt/tjänst som något som är både enklet, smidigt och konfidentiellt.
De erbjuder och tillhandahåller dej ett konkret redskap för att du mycket enklare dels ska kunna komma i kontakt med andra otrogna, och att dels vara otrogen själv.

Åh, gud så hemskt. Vackra ordval på hemsidan, vilka svin!

Nej, lagstifta fort som fan att marknadsföring av en dylik tjänst måste se ut ungefär så här: "Är du en äcklig mansgris som vill bedra din stackars kära fru, eller en lösaktig gift slyna som vill smaka annan k*k än din käre mans? Regga dig hos oss! Här ser vi till att omoraliska kräk som du får ert lystmäte.
Om du däremot är kristdemokrat och heter Markus, lämna omedelbart sajten innan vi polisanmäler dig för försök till otukt!"

Om du däremot är kristdemokrat och heter Markus, lämna omedelbart sajten innan vi polisanmäler dig för försök till otukt!"

Fy fan va arg ja skulle bli om det stog de!!!!!!!

Kristdemokraternas problem är att de inte är kristna, annars kanske man skulle rösta på dem. :mattias

Visst, den där sajten kan kanske generera lite otrohet.

Men om man har problem med företeelsen
otrohet borde man nog hellre lägga sitt
krut på att förbjuda firmafester?
:rolleyes:

Fy fan va arg ja skulle bli om det stog de!!!!!!!

Kristdemokraternas problem är att de inte är kristna, annars kanske man skulle rösta på dem. :mattias

Såja, såja Markus lille, inte ska vi bli ledsna i ögat, det var ju kanske inte dig jag syftade på. Ta nu snuttefilten och kryp ihop i soffan och kolla på Beck :krama

Otrohet är rätt vanligt.
Det är lite intressant att kvinnor oftare är otrogna...

Säger vem då? Har hört det förut, från olika håll, alltid män (och ofta singlar) som säger det. Ändå säger de enda faktiska uppgifter från Sverige som jag kan hitta att 38% av männen och 23% av kvinnorna är otrogna.

Säger vem då? Har hört det förut, från olika håll, alltid män (och ofta singlar) som säger det. Ändå säger de enda faktiska uppgifter från Sverige som jag kan hitta att 38% av männen och 23% av kvinnorna är otrogna.

Stämmer rätt bra, männen per år och kvinnorna om dan :D

Nån jävla undersökning jag läste. Orkar inte hålla reda på var jag läser allt skräp. :) En annan intressant sak som kröp fram i nån statistisk undersökning jag läste var att kvinnor tenderar att ljuga mer om sin otrohet i statistiska undersöknngar. Hur fan de kom fram till det vet jag däremot inte.

Nån jävla undersökning jag läste. Orkar inte hålla reda på var jag läser allt skräp. :) En annan intressant sak som kröp fram i nån statistisk undersökning jag läste var att kvinnor tenderar att ljuga mer om sin otrohet i statistiska undersöknngar. Hur fan de kom fram till det vet jag däremot inte.

Men kvinnor ljuger flera gånger per dag än mannen gör.

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back