det va bättre förr.
citerar frezon här på SH
"Jag är retrofuturist - Framtiden var bättre förr..."
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
det va bättre förr.
Vem vet - du kanske rent av har medverkat - dina goda intentioner till trots - till att någon/några genomför en otrohetshandling...

Håller med!
Digerdöden, Spanska sjukan, WW1 WW2 . m.m.
Det var tider det!![]()
Går det ens att göra så mycket med en IP-adress egentligen? Det är väl bara ISP:n som vet vem som hade vilken adress vid vilken tidpunkt. Den infon lär dom väl inte dela med sig av för att nån är reggad på en knullsite.
Bra tips! Nu ska jag regga mig där och dra ut på MILF-jakt.![]()

För sent! Jag har redan reggat mig - som "Two stroke man"!![]()
MILFarna som fått för lite hemma blir nog inte lockade av ett nick som antyder att du bara klara två drag.![]()
Fan, tänkte inte på det...MILFarna som fått för lite hemma blir nog inte lockade av ett nick som antyder att du bara klara två drag.![]()

MILFarna som fått för lite hemma blir nog inte lockade av ett nick som antyder att du bara klara två drag.![]()

människor är smuts! kolla bara allt som händer i världen nu......blir spyfärdig av hur allt ser ut idag rasism, otrohet, pedofiler, djurplågare, m.m.m
man ska fan bli medlem och haffa en massa damer som man träffar upp och sedan ringer deras män.
De erbjuder och tillhandahåller dej ett konkret redskap för att du mycket enklare dels ska kunna komma i kontakt med andra otrogna, och att dels vara otrogen själv.
Men det är ganska stor skillnad på att det finns gömt i det dolda, och på när ett företag öppet börjar markandsföra otrohet som business.
Du lockas med vackra ordval på deras hemsida och de säljer in sin produkt/tjänst som något som är både enklet, smidigt och konfidentiellt.
De erbjuder och tillhandahåller dej ett konkret redskap för att du mycket enklare dels ska kunna komma i kontakt med andra otrogna, och att dels vara otrogen själv.
Om du däremot är kristdemokrat och heter Markus, lämna omedelbart sajten innan vi polisanmäler dig för försök till otukt!"

Fy fan va arg ja skulle bli om det stog de!!!!!!!
Kristdemokraternas problem är att de inte är kristna, annars kanske man skulle rösta på dem.![]()

Otrohet är rätt vanligt.
Det är lite intressant att kvinnor oftare är otrogna...
Säger vem då? Har hört det förut, från olika håll, alltid män (och ofta singlar) som säger det. Ändå säger de enda faktiska uppgifter från Sverige som jag kan hitta att 38% av männen och 23% av kvinnorna är otrogna.
Säger vem då? Har hört det förut, från olika håll, alltid män (och ofta singlar) som säger det. Ändå säger de enda faktiska uppgifter från Sverige som jag kan hitta att 38% av männen och 23% av kvinnorna är otrogna.
Nån jävla undersökning jag läste. Orkar inte hålla reda på var jag läser allt skräp.En annan intressant sak som kröp fram i nån statistisk undersökning jag läste var att kvinnor tenderar att ljuga mer om sin otrohet i statistiska undersöknngar. Hur fan de kom fram till det vet jag däremot inte.
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |