Det och fysisk motion som tex löpning/cykel är inte alls samma sak!
Agree.. Vardagsmotions räknas inte
Prova att lägga in 3 cardiopass i veckan. Det hjälper för många
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det och fysisk motion som tex löpning/cykel är inte alls samma sak!
Bara en liten tanke..Har mycket problem med rygg och nacke, så jag kanske inte sover så bra som jag borde? Bara en tanke... Fast å andra sidan är jag ju omöjlig att väcka nu för tiden..![]()
Bra shit mot vintertrötthet. Har en själv och den funkar:
![]()
6-8 är väl det som anses behövas?
ok, mmm det är samma för mej, riktigt surt. Det som är värst är att man tillsammans med tröttheten tappar motivationen till allt. Vilket ju gör att man missar mycket skoj och socialt med vänner, men även inte hinner med vardagen. Sedan tittar ju folk lite snett på en när man somnar vid de mest konstiga tillfällen också...
Snickesnack. Sover jag mindre än 9 är jag ett vrak de första timmarna på morgonen.
ÅAS kan jag hålla igång ett par dygn när jag väl är uppe![]()
Köpte en likartad till frugan, både hon och jag tycker det är betydligt lättare att komma upp när det inte är kolsvart i rummet utan istället gradvis blir ljusare från en halvtimme innan man ska upp. Jag vaknar av mig själv utan att behöva stressas av någon jävla väckarsignal.
Har du tidigare haft många infektioner?
Nope, har inte varit sjuk på många, många år.
Gällande motionen vet jag att vardagsmotion inte är samma sak som att springa/cykla, men jag hinner inte lägga in träningspass utöver det jag redan gör. Löptränar ju hästen, och det är både kondis - och muskelpass i ett.
Att sitta på hästen när den springer kan väl knappast ses som ett konditionspass?
Du har inte narkolepsi?
Känner också igen mig, så fort jag inte gör nånting så somnar jag. spelar ingen roll om det är i bilen (som passagerare), på jobbet. Och hemma somnar jag snabbare än snabbt.
Och när helgen kommer så sover jag 12-14 timmar.
(men som tröst kan jag nämna att jag inte varit trött än idag...)Du får gärna testa att konstant stå i en galoppsadel i ca 30 min, med en häst som bara vill kuta fortare och fortare under dig. Sen kan vi ju ta den diskussionen igen!
(Uttala dig inte om du inte har en aning.)
Du får gärna testa att konstant stå i en galoppsadel i ca 30 min, med en häst som bara vill kuta fortare och fortare under dig. Sen kan vi ju ta den diskussionen igen!
(Uttala dig inte om du inte har en aning.)
Har du ridit galopphästar etc Lite skillnad mot att trava runt med en "promenadhäst"
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |