Du menar sporthäst?
Kamphäst?
[YOUTUBE-ID]JtSAzdYtxSs[/YOUTUBE-ID]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du menar sporthäst?
Kolla upp fysiska anledningar först. Hur många rör blod drogs det? 4-6 rör vore normalt om det skall kollas ordentligt.
Fundera sedan på dina vanor - framförallt intag av tobak, kaffein och alkohol/andra droger.
Om det inte hittas några fysiska anledningar till din trötthet bör du prata med din läkare om depression, och i synnerhet med tanke på att ditt liv låter relativt stressigt, utmattningsdepression.
Jag har testat att vara cowboy och kan fortfarande inte påstå att det är detsamma som att springa eller cykla en längre sträcka!
Kamphäst?
Men nej, det är inte samma sak som att springa eller cykla, snarare som ett gympass i så fall, om man nu tvunget ska jämföra.

Eftersom den fysiska undersökningen inte visade något föreslår jag en psykisk sådan.
Bli kär! Det piggar upp livet så in i helvete![]()
Jag tycker du är löjlig, eftersom du inte har en aning om vad du pratar om. Återkom när du vet mer, som sagt, nöt!

Du vet att en blogg kan läsas av alla va?![]()
Ja, vad har det med ditt kunnande gällande galopp, att göra?
Säkerligen, men jag är inte kapabel att bli kär, så det tipset får bortses....

Röker eller snusar inte, dricker på nån fest då och då, kanske en gång varannan månad typ, inte speciellt ofta alltså.
Drack en del kaffe förr, men nu dricker jag inte varje dag, och dricker jag blir det en kopp på morgonen.
Jobbar på vc, mycket vanligare än vad man tror.Oförklarlig trötthet kan även vara tecken på http://www.immunbrist.se/immunbristsjukdomar.html men då ofta i samband med många luftrörinfektioner .. fick diagnosen ställd efter att ha remitterats till en docent i allergologi, tog många år och x antal prover o utredningar.Har en kompis som fick denna http://www.1177.se/artikel.asp?CategoryID=25794 diagnos efter ca 1 års läkarbesök till olika läkare som bara sa att hon var deprimerad. Testet ingår inte i de vanliga testerna och måste tas speciellt för detta.Var tydligen väldigt många som led av hypotyreos och de pratades i media för ett tag sedan om ett enormt mörkertal och många som var diagnostiserade utbrända deprimerade i onödan.
Jobbar på vc, mycket vanligare än vad man.Oförklarlig trötthet kan även vara tecken på http://www.immunbrist.se/immunbristsjukdomar.html men då ofta i samband med många luftrörinfektioner .. fick diagnosen ställd efter att ha remitterats till en docent i allergologi, tog många år och x antal prover o utredningar.
Verkar dock osannolikt i ts fall då hon inte haft många infektioner.
Jobbar på vc, mycket vanligare än vad man tror.Oförklarlig trötthet kan även vara tecken på http://www.immunbrist.se/immunbristsjukdomar.html men då ofta i samband med många luftrörinfektioner .. fick diagnosen ställd efter att ha remitterats till en docent i allergologi, tog många år och x antal prover o utredningar.
Verkar dock osannolikt i ts fall då hon inte haft många infektioner.
Du jobbar som sekreterare på vc. Det kan vara bra att tillägga när du ger råd!
Ts borde ha fått T3, T4 och TSH analyserat vi en rutinkontroll vid dessa besvär. Det kan du få svar på i efterhand om du kontaktar de som tog provet.
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!