Dax för en AW igen, fre 8/10

inte kom jag dit för något jäkla tedrickande

Det gjorde däremot jag.. eller okej, inte te.. men "några öl och lite käk" med några kollegor.. sen stormade halva sporthoj in och då sprack ju planen på en hyfsat torr kväll direkt.. :tummenupp

Nej fan, nu får det bli en whisky så man vaknar till liv nång gång idag...

Episka bilder för övrigt!

Kul blev det. Avvek och satt uppe till ett och översatte ett kontrakt till engelska. Blev nog inte helt bra. Bakis som ett djur idag, men spelade rätt bra golf. Man ska alltså satsa på att alltid vara lite bakis.

Hahaha! Jag tyckte du lät rätt sluddrig där mot slutet! Vore kul att läsa kontraktet! :D:banana

Last edited:
:rolleyes:
Tyckte herrn slira bra när jag övergav er ;)

Kan möjligen vara så att någon spillde något i min sista öl! Jag var ju bara inne på Akkurat en snabbis. Hade parkerat skolbussen inklusive barn där utanför. Dom flesta kom dock hem, och i hyfsad tid något så när... :brinnerup :näsblod

Sanna!! Stop throwing money after me, woman! haha...:D:arsele

Hittade ytterligare en av Sannas hundralappar ihopknycklad i mina fickor, kanske man ska kolla sina jeans och kallingar igen innan man tvättar dem, he, he...:D men jag kan lägga dem vårt egna hemliga "konto för framtida hyss..." :D:tungan

Kan möjligen vara så att någon spillde något i min sista öl! Jag var ju bara inne på Akkurat en snabbis. Hade parkerat skolbussen inklusive barn där utanför. Dom flesta kom dock hem, och i hyfsad tid något så när... :brinnerup :näsblod

:D jo men visst eller var de så var de så att du var där på eget bevåg utan tillstånd av tjejen =)

Allas våran Sanna
Vår kära galenpanna

När hon strör sina stålar
grabbarna i stoftet ålar

Pizzabagaren den gode
blir som vanligt utan arvode

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back