Dax för en AW igen, fre 8/10

stäng denna tråd.

jag är:
ful
äcklig
illaluktande
mutant
mjällover
ful

att jag dessutom har skrivit i denna tråd från valfri kolbaszfabrik, är i sig en orsak för att stänga denna tråd. f.ö kan alla trådar som jag skrivit i stängas.

Var inte så hård mot dig själv kompis :näsblod

stäng denna tråd.

ni är alla:
fula
äckliga
illaluktande
mutanter
mjällovers
fula

att pissabagarn dessutom har skrivit i denna tråd från valfri flyktingförläggning, är i sig en orsak för att stänga denna tråd. f.ö kan alla trådar som pissabagarn skrivit i stängas.

Nä men oj, fick inte du heller ligga och därför önskar stängning av tråd? Stackare. Livet är hårt!

Bara för att du är tjej och kan ta två samtidigt betyder inte det att jag kan det :jäs

Öhhh... Om man kollar på vissa bilder som du har postat tidigare, så verkar du inte ha några problem att hantera två tanter samtidigt :D

Last edited:
Jo men PM:A Mad_skillz eller shadow, tror det gick ganska trögt för dem båda så där har du nog en chans plutti-ponken. :tuttar

Vänta lite nu.. Nog för att minnet mitt sviker men det finns ju bildbevis på att jag fick napp.. Eller tycker du att det va nåt fel på 50 taggarna?
Fatta vilken erfarenhet dom måste ha...

Nä jag tror minsann att du är avis bara för att du inte fick nån över 25 som kunde knulla dig ordentligt...

Dessutom fick jag ett golvligg mitt framför ögonen på allihopa! :yoparty

Om du vill kan du få låna min tröja så kanske lyckan kommer till dig med en vacker dag! :krama

Det bästa med såna här kvällar är INTE när folk kommer i efterhand eller att man får höra på omvägar vad man har gjort....

Fan nu tycker jag ju synd om Sanna hon kan ju inte haft det lätt med den där "Ligga" galningen efter sig hela kvällen undra vad fan som hände där kvällen egenltigen... :va
Jag vet att jag sova hemma iaf.. Eller det var där jag vaknade om inte annat...

Är det nåt mer man borde veta så säg för fan inte det jag vill inte höra mer GOD NATT!!!!

Ps, vi har ju redan legat med varandra så många gånger får du aldrig nog.. Nymfoman eller? :va

Men du hjärtat vi sa ju att vi inte skulle avslöja det för nån!!! Hur ska vi nu kunna ligga i hemlighet? Hela spänningen är borta... Sorry... Jag gör slut!

(Undra om detta ökar mina odds att få ligga nästa fest:va)

Öhhh... Om man kollar på vissa bilder som du har postat tidigare, så verkar du inte ha några problem att hantera två tanter samtidigt :D

Haha iofs sant :tungan

Rättat: bara för att Sanna kan hantera två killar så betyder inte det att jag kan hantera någon kille! :gnissla

Var inte så hård mot dig själv kompis :näsblod

Jag vill ha en ny pizza! Den jag beställde till Sanna och Anna av dig sa de hade en vit sås du påstod var vitlökssås som smakade väldigt salt enligt dem. Så antingen det eller pengarna tillbaka. :mad:

Men du hjärtat vi sa ju att vi inte skulle avslöja det för nån!!! Hur ska vi nu kunna ligga i hemlighet? Hela spänningen är borta... Sorry... Jag gör slut!

Mad_skilz med vit "LIGGA?" text på tröjan.. Suddenly, It all makes sence to me know..

Last edited:
Jag vill ha en ny pizza! Den jag beställde till Sanna och Anna av dig sa de hade en vit sås du påstod var vitlökssås som smakade väldigt salt enligt dem. Så antingen det eller pengarna tillbaka. :mad:

Du får ju inte pengarna tillbaka om du ska ha en ny likadan till dig själv, förstår du väl. Framförallt inte när tjejerna satte i sig den andra fortare än kvickt.

Oooohh.. Tack va snäll du är!! Jag vågade inte fråga men jag lånar jätte gärna den nästa gång jag ska ut men lova att göra tillägget på ryggen då!

Sanna du behöver inte vara blyg för mig det trodde jag du visste.. Självklart ska du få låna tröjan hur mycke du vill, ja jag kan fixa texten på ryggen också om du vill allt för din skull! :krama

Nä men säriöst nu känns det som tråden spårat ur åt helvete för mycke känns nästan som dagisnivå på vissa inlägg här...

Jag kan bara inte låta bli att tänka på den här...

[YOUTUBE-ID]1zJYNY5kw6E[/YOUTUBE-ID]

Det fattar du väl själv att jag inte lånar ut tröjan den är MIN!! Min min min min... BARA min!! :tummenupp I :arsele :krama

Fan Pippi förlåt det va inte meningen att avslöja oss fan fan fan!!!! Jag skickar ett Pm till dig det kommer bli bra igen va inte arg!! SNÄLLA!! PLZ!!!

Last edited:
Det kallas för gangbang och det är fullt normalt på SH fester, fast du kanske inte kommit upp i den sexuella mognaden än? :va
Du är hjärligt välkommen på nästa fest iaf så kan jag visa hur det ska gå till! :tummenupp

Ja jag hade det i åtanke också, men ligga i någon ormgrop med dig, jerker och pizzabagarn som redan är svettig från början, känns inte som något lockande bara för att få ligga :va

Nä då satsar jag hellre på en hederlig 2:a kvart i tre istället på annat håll!
Men tack för erbjudandet :krama

.......Nä då satsar jag hellre på en hederlig 2:a kvart i tre istället på annat håll!
.....

Du menar "skadat gods":tummenupp
Count me in:D

Eftersom ingen verkar ha fått ligga undrar jag om någon mer än jag blev kär?

Fast, egentligen är det väl bara en finare omskrivning för att vilja ligga:va

Ja jag hade det i åtanke också, men ligga i någon ormgrop med dig, jerker och pizzabagarn som redan är svettig från början, känns inte som något lockande bara för att få ligga :va

Nä då satsar jag hellre på en hederlig 2:a kvart i tre istället på annat håll!
Men tack för erbjudandet :krama

SHIT!!!! Och jag som trodde att jag var pervers.. :va
Jag vill inte veta vad mer du går och tänker på om dagarna ist för att jobba som vi andra gör.. Men SKATT det ska man betala...

Jerker och Pizzabagarn är inte med i själva akten, Jerker skriver manus och Pizzabagarn håller i kameran så det inget konstigt med det...
Sen står tjejerna helt enkelt på rad och tar emot en stor och stöddig LÄS: TJEJERNA!!
En helt vanlig kväll med andra ord så det absolut inga konstigheter...

Men dina fantasier om jerker och bagarn...
Håll dom för dig själv, jag ska faktiskt sova snart så jag orkar jobba imorn, det skulle du också behöva så du rensar huvet lite från dina snuskiga fantasier! USCH!!! :tummenupp

Du e så stekt! Jag ska tjöra ifrån dig heeeela hösten!

Ja om inte ens mitt PM funkade så är jag nog de... Du kommer alltid att finnas i mina tankar saknar dig!!! :gråta

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...