Dax för en AW igen, fre 8/10

då var det dags..

Här är Bilderna!

Smakprov:

IMG_0068.jpg

IMG_0012.jpg

jag måste säga att mnrider verkligen satsade för att det skulle bli något om att snacka om dagen efter :tummenupp

IMG_0066.jpg

Och för att summera kvällen på bästa sätt:
IMG_0050.jpg

..tack förresten för GT:n Mnrider! jag bjussar nästa gång:tummenupp
IMG_0020.jpg

Last edited:
haha underbara bilder shadow. Fan jag måste precis missat när butiken gav ut gratis produkter :(

Wanted: Shadow.
Dead and not alive.

Wanted: Shadow.
Dead and not alive.

Ska du börja du med nu? Hoppas på likstelhet, jaha, ja.. Kan du inte göra som du vanligtvis gör med dina ragg istället; bjuda honom på en GT fylld till bredden med rohypnol?

Alla skämt åsido, jag menar, om Shadow dör, vem fan ska Sanna ligga med då? Det är ju ingen annan som kan sänka sig så lågt, menar jag.. :gråta

Kul kväll! Om jag kommer ihåg rätt. :D

Ett minnesfragment:
Busan träffar Bitterskena för första gången:
- Jaha hej, det är jag som är Busan.
... Tystnad... Tittar på mig uppifrån och ner... Utbrister: - Va fan! Du är verkligen gammal! :brinnerup

lugn1: pizzabagarn är både ful och luktar illa, så det jämnar ut sig när ni har samkväm.

:rofl

Jag var bara ful....

lugn2: du är fortfarande bara barnet och har massor av år på dig att bekanta dig med silikon, botox och andra intressanta namn...

Last edited:
lugn2: du är fortfarande bara barnet och har massor av år på dig att bekanta dig med silikon, botox och andra intressanta namn...

Häftigt!! Snälla berätta mer... Kan ju verkligen behövas en makeover efter denna kväll!!

Offtopic: Nån som vet om Ugly Betty ska göras i en svensk version? Jag funderade på att söka huvudrollen, är den redan tillsatt?? :va

Häftigt!! Snälla berätta mer... Kan ju verkligen behövas en makeover efter denna kväll!!

Offtopic: Nån som vet om Ugly Betty ska göras i en svensk version? Jag funderade på att söka huvudrollen, är den redan tillsatt?? :va

lugn bara, jag ska skicka dig ett blandband.

inte bjöd du på öl heller kärring!!!11

Du var ju så jävla upptagen o poppis, folk satte ju flaskor i händerna på dig hela tiden.. Fick ju inte en syl i vädret... Blyga, fula tjejer vågar ju inte gå fram då.

:va Rätta mej om jag har fel men du var då inte blyg i går vare sig du eller anna :rolleyes: Hur många av killarna fick inte vara med om detta :pussa
i går kväll ?? :D

tycker som de låter lite som dagen efter prat jag då ;)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman