Dax för en AW igen, fre 8/10

Nä. Vi minns vad du gjorde igår. :hihi

Fyfan... Jag vill inte veta!! :brinnerup

Händelseförloppet var fullständigt obetalbart - efter att du svepte vodkan sa du tittandes med knallrosa ögon "fan, jag tror jag börjar bli full", för att i nästa stund falla baklänges nerför pallen och få ett golvligg! :fyllisar
Jag bjuder även nästa gång! :tummenupp

Skön kväll i överlag!

Hehe ja du ser tröjan funkade lika bra som spriten! :tummenupp

Last edited:
Kul blev det. Avvek och satt uppe till ett och översatte ett kontrakt till engelska. Blev nog inte helt bra. Bakis som ett djur idag, men spelade rätt bra golf. Man ska alltså satsa på att alltid vara lite bakis.

Kul kväll! Om jag kommer ihåg rätt. :D

Ett minnesfragment:
Busan träffar Bitterskena för första gången:
- Jaha hej, det är jag som är Busan.
... Tystnad... Tittar på mig uppifrån och ner... Utbrister: - Va fan! Du är verkligen gammal! :brinnerup

Han är verkligen ohyfsad!

Ni ser ju ut att ha haft.. trevligt! Mycket slaskande, är nog dags att ni gör en grav uppdatering i spaningsledningstråden.:slicka

Men man undrar ju... Vem är damen i vitt & eltejp? Släng er i väggen Busis å Sannis :Bugar

dags att ni gör en grav uppdatering i spaningsledningstråden

Men man undrar ju... Vem är damen i vitt & eltejp? Släng er i väggen Busis å Sannis :Bugar

Ojojoj.. Är du inte snäll hamnar du med största sannolikhet där själv med den raden ovan, pojke lilla.. :gnissla
Jag vet både vem hon är och vad hon kör för hoj så jag ser DIREKT om hon helt plötsligt skulle vara ute o köra med dig... hehe

Kul kväll, alltid skoj att få ett ansikte till vissa nick.

:hihi

Nu när jag ser ditt nick så tänkte jag säga det samma... Fast.. Problemet är bara att jag inte mins hur du såg ut.. Har ett svagt minne av att jag frågade dig ett par tre gånger vad du heter på sporhoj... Men hur fan såg du ut...? :va

Jag tror helt klart att sprit kan vara bra men när det blir för mycke så är ju frågan om det inte har motsatt effekt...

Vi som kör raggningsknep från sent 80-tal vet att det funkar, framförallt med de som var i de sena tonåren i slutet av 80-talet :tuttar

Raggrepliker kan vara farligt.

För ungefär sju år sedan fick jag höra av en tjej: "You must be an alien, because your ass is out of this world". Som ett bevis på hur världen har förändrats, hörde jag i förra veckan när jag var ute från en annan tjej: "You must be an alien, because you look like you want to probe me anally".

Polaren tyckte att det var en kul replik och fick för sig att, på (kanon)fyllan, ge det hela ett försök. Han gled fram till någon potentiell troféfru och klämde ur sig "You look like an ass, not alien to anal". :såjaponken

Last edited:
Och ful! Herregud, tittade mig omkring nervöst och bad till gud att ingen jag känner skulle gå förbi och se mig stå och snacka med en kille som ser ut som en påse skridskor!

Nää, jag tycker han ser rätt ok ut, påminner lite om en kille från Nasaret men utan sandalerna.

då var det dags..

Här är Bilderna!

Smakprov:

IMG_0068.jpg

IMG_0012.jpg

jag måste säga att mnrider verkligen satsade för att det skulle bli något om att snacka om dagen efter :tummenupp

IMG_0066.jpg

Och för att summera kvällen på bästa sätt:
IMG_0050.jpg

..tack förresten för GT:n Mnrider! jag bjussar nästa gång:tummenupp
IMG_0020.jpg

Haha, härliga bilder:D Såklart måste man satsa på lite hyss, inte kom jag dit för något jäkla tedrickande:arsele

Cheers Shadow, you owe me one next time:)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman