R2
På två hjul sen -89
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Ort
- skvde
- Hoj
- ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Nr 2 var riktigt läcker men skulle beskära den hårdare ovanför & undertill!
så kanske?
ja jag är riktigt nöjd med bilden, och den fångar bra hur endurance är, järnet oavsett väder.
Jag är uppriktigt avundsjuk på den
