Tråden för de nattaktiva!

Måste berätta. Jävlar vad förbannad jag var på bilister nu i kväll/natt när jag satt i lastbilen.
Började med att det var vägarbetsområde på E18/E20. ena körfältet avspärrat pga asfaltering. vad tror ni dom jävlarna gör? Jo jag ligger i mina lagliga 50km/h. Då kommer dom och kör in på avspärrat område och kör förbi mig på insidan! Kan snacka om att jag vart tokig i den där lastbilen jag körde. Vilka jävla idioter.

Det andra som jag har stört mig på i dag var att nästan ingen personbil bländade av. Inte ens när jag slog på mina femtioelva extraljus.

:rofl

kan kung fu mästaren hantear skjutvapen ? :hihi

Absolut, jag har skjutit både luftgevär och luftpistol i mina dagar:yoparty

Lite lerduva har det blivit det med. Känner mig hyfsat hemma kring skjutvapen:)

Måste berätta. Jävlar vad förbannad jag var på bilister nu i kväll/natt när jag satt i lastbilen.
Började med att det var vägarbetsområde på E18/E20. ena körfältet avspärrat pga asfaltering. vad tror ni dom jävlarna gör? Jo jag ligger i mina lagliga 50km/h. Då kommer dom och kör in på avspärrat område och kör förbi mig på insidan! Kan snacka om att jag vart tokig i den där lastbilen jag körde. Vilka jävla idioter.

Det andra som jag har stört mig på i dag var att nästan ingen personbil bländade av. Inte ens när jag slog på mina femtioelva extraljus.

hahahah :rofl

tog ut handen för en mc cyklist idag när jag satt på mopeden, han körde in i min fil och gav mig low five :rofl!

Bara om kulan är formad som ett knivblad

Hmm... Döda någon med en kula utan att avfyra den... Får fundera på den!

Edit: Kula med eller utan själva patronen?

Har dom inte lampor dä? :va

Fast mina lampor har stått så högt att dom bländat även på halvljus, trasiga justeringar så var inget att göra, andra på nu iaf. :)

[YOUTUBE-ID]ItZyaOlrb7E[/YOUTUBE-ID]

Så jäkla bra. Tänkt på det här klippet i lastbilen hela vägen från Upplands-Bro till Örebro (Jo, jag har ibland lite tråkigt).

De där vägarbetarna eller företaget de jobbar för kan ju asfaltera SKIT BRA vägar som inte behöver omasfalteras. Blir så förbannad på de. Sen är halva körfältet de ens inte är på är avspärrat. Var nog 5-7km kö precis innan Linköping för någon vecka sedan. Kön stog helt stilla men endå var ett körfält "öppet".

[YOUTUBE-ID]ItZyaOlrb7E[/YOUTUBE-ID]

Så jäkla bra. Tänkt på det här klippet i lastbilen hela vägen från Upplands-Bro till Örebro (Jo, jag har ibland lite tråkigt).
HOY HOY HOY, AM AA HEEIIIIL BILLY YESS SIRRIDOOO! NOW ME AND THE MISSES IS GOIN THO DA DOWNTOAWN HOEDOWN! YIHOOO!!

jävla hillbilly fraden :)
... Nej?:rolleyes:

Ajsomfan, stackars svin:rofl

Hahah :rofl

han var god dock mums

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back