Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jamendåså, låna ut bössan till mig först bara så kan vi se på olyckor sen![]()
Jamendåså, låna ut bössan till mig först bara så kan vi se på olyckor sen![]()

Hon är läääskig.![]()
kan kung fu mästaren hantear skjutvapen ?![]()
kan kung fu mästaren hantear skjutvapen ?![]()

Måste berätta. Jävlar vad förbannad jag var på bilister nu i kväll/natt när jag satt i lastbilen.
Började med att det var vägarbetsområde på E18/E20. ena körfältet avspärrat pga asfaltering. vad tror ni dom jävlarna gör? Jo jag ligger i mina lagliga 50km/h. Då kommer dom och kör in på avspärrat område och kör förbi mig på insidan! Kan snacka om att jag vart tokig i den där lastbilen jag körde. Vilka jävla idioter.
Det andra som jag har stört mig på i dag var att nästan ingen personbil bländade av. Inte ens när jag slog på mina femtioelva extraljus.

!Bara om kulan är formad som ett knivblad
Absolut, jag har skjutit både luftgevär och luftpistol i mina dagar
Lite lerduva har det blivit det med. Känner mig hyfsat hemma kring skjutvapen![]()

Måste berätta. Jävlar vad förbannad jag var på bilister nu i kväll/natt när jag satt i lastbilen.
Började med att det var vägarbetsområde på E18/E20. ena körfältet avspärrat pga asfaltering. vad tror ni dom jävlarna gör? Jo jag ligger i mina lagliga 50km/h. Då kommer dom och kör in på avspärrat område och kör förbi mig på insidan! Kan snacka om att jag vart tokig i den där lastbilen jag körde. Vilka jävla idioter.
Det andra som jag har stört mig på i dag var att nästan ingen personbil bländade av. Inte ens när jag slog på mina femtioelva extraljus.

Vad babblar ni pojkar om?! Jag är from som ett lamm!!!!![]()
hahah ah okej
jag har skjutit ett vildsvin i ögat med salongsgevär![]()

HOY HOY HOY, AM AA HEEIIIIL BILLY YESS SIRRIDOOO! NOW ME AND THE MISSES IS GOIN THO DA DOWNTOAWN HOEDOWN! YIHOOO!![YOUTUBE-ID]ItZyaOlrb7E[/YOUTUBE-ID]
Så jäkla bra. Tänkt på det här klippet i lastbilen hela vägen från Upplands-Bro till Örebro (Jo, jag har ibland lite tråkigt).
... Nej?
Ajsomfan, stackars svin![]()

... Nej?![]()

hahah ah okej
jag har skjutit ett vildsvin i ögat med salongsgevär![]()

Han kliade sig bara lite och gick sin väg eller?![]()
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |