Vilken soppa kör ni på?
95 okt, 98 okt eller ngt annat?
Framför allt är jag intresserad av svaren som kommer ifrån er som kör CBR600rr -07
//T
Håller mig till 98 okt/V-Power.
Varför...känns bara bättre, men om det är det....vet ej!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vilken soppa kör ni på?
95 okt, 98 okt eller ngt annat?
Framför allt är jag intresserad av svaren som kommer ifrån er som kör CBR600rr -07
//T
Snabbgas till 600 -09, vad finns det för alternativ?
Snabbgas till 600 -09, vad finns det för alternativ?
Snabbgas till 600 -09, vad finns det för alternativ?

Någon som vet om det är samma framdrev till en cbr1000rr 08 som till en 07a? Inhandlade till min 08a idag men såg nu till min förskräkelse att det står CBR 1000RR 2004-2007 på den.
Tänkte höra ang min Honda CBR 1000RR -08
Ibland när man trycker ner kopplingen så äre som att handtaget/vajern fastnar lite innan den går i botten eller blir som ett knack elr vad man nu ska säga (lite svår att beskriva)
och sen ibland funkar den hur bra som helst....någon med ideer vad det kan bero på....eller rent av ska vara så??
Hojen är inte ens 2år gammal så man har ju garanti kvar....är det månne ide att lämna in för en sån sak.
Hur som helst lite stör det mig särskilt när man inte vet vad det beror på....kopplingen i sig funkar som den ska....men nått med vajern misstänker jag ju nästan!
Ös på med ideer ni bättre vetande
Tack på förhand
Tänkte höra ang min Honda CBR 1000RR -08
Ibland när man trycker ner kopplingen så äre som att handtaget/vajern fastnar lite innan den går i botten eller blir som ett knack elr vad man nu ska säga (lite svår att beskriva)
och sen ibland funkar den hur bra som helst....någon med ideer vad det kan bero på....eller rent av ska vara så??
Hojen är inte ens 2år gammal så man har ju garanti kvar....är det månne ide att lämna in för en sån sak.
Hur som helst lite stör det mig särskilt när man inte vet vad det beror på....kopplingen i sig funkar som den ska....men nått med vajern misstänker jag ju nästan!
Ös på med ideer ni bättre vetande
Tack på förhand
Det är ingen vajer till kopplingen, det är hydralisk koppling.
hej! en fågel viskade i mitt öra att ventiljustering ska göras på min honda cbr 600f -96 vid 6000 mil..stämmer det? hittar inget i manualen.....hur ofta gör man sånt? vet knappt varför?
hej! en fågel viskade i mitt öra att ventiljustering ska göras på min honda cbr 600f -96 vid 6000 mil..stämmer det? hittar inget i manualen.....hur ofta gör man sånt? vet knappt varför?
Honda har skickat ut återkallelse gällande koppling för CB1000RR-08, ta det med din ÅF så ordnar det sig säkert![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |