drängen
CATCH ME IF YOU CAN
ny hoj
blev en fireblade 02:a
blev en fireblade 02:a
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Underbar tråd. Prova att kasta dig ut framför ett övergångställe och hävda "sebralagen".

Det är inte vad som framgår av det ursprungliga inlägget, och du vet det mycket väl. Jag kan bli så trött på den här typen av inlägg.. Skärpning. Han ska aspackad kasta sig framför ett övergångsställe och hävda "zebralagen".![]()
Du kan alltid betygsätta uppe till höger...
Ganska ironiskt att de är självaste boven i dramat som kommer me första kommentaren i den här tråden. Sledgehammer!!!![]()
![]()
Ok, ok... Fel av mig. Ska genast bättra mig.
Men jag måste fråga... "Zebra"? Är det inte "sebra" ändå? Så här sent på kvällen känns det som en viktig fråga. Jag vill ju inte göra fel fler gånger, heller. Då kan man bli digitalt kölhalad på det här jävla stället.
"Uppe till höger"? Då försvinner allihopa...
Edit: såväl sebra som zebra godtages av klubben för inbördes beundran (läs Akademien).
App app! Klubben för inbördes beundran är bultenfotograferna och deras (dunkla) motiv. Det vet jag, för det har stått på SH!Ganska ironiskt att de är självaste boven i dramat som kommer me första kommentaren i den här tråden. Sledgehammer!!!![]()
![]()
"Betygsätt denna tråd" ger DIG möjligheten att visa hur illa till mods du blitt av att tvingas klicka på denna tråd.
Ganska ironiskt att de är självaste boven i dramat som kommer me första kommentaren i den här tråden. Sledgehammer!!!![]()
![]()
App app! Klubben för inbördes beundran är bultenfotograferna och deras (dunkla) motiv. Det vet jag, för det har stått på SH!
drängen skrev:blev en fireblade 02:a
Du blev lurad oxå, den är ju begagnad!

|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife