Ny Hoj

Underbar tråd. Prova att kasta dig ut framför ett övergångställe och hävda "sebralagen".

EDIT: Och prova att delta i SM i "från-det-ena-till-det-andra".

EDIT2: Var ger jag minus på denna tråden?

Last edited:
Underbar tråd. Prova att kasta dig ut framför ett övergångställe och hävda "sebralagen".

Det är inte vad som framgår av det ursprungliga inlägget, och du vet det mycket väl. Jag kan bli så trött på den här typen av inlägg.. Skärpning. Han ska aspackad kasta sig framför ett övergångsställe och hävda "zebralagen". :mattias

Det är inte vad som framgår av det ursprungliga inlägget, och du vet det mycket väl. Jag kan bli så trött på den här typen av inlägg.. Skärpning. Han ska aspackad kasta sig framför ett övergångsställe och hävda "zebralagen". :mattias

Ok, ok... Fel av mig. Ska genast bättra mig. :D

Men jag måste fråga... "Zebra"? Är det inte "sebra" ändå? Så här sent på kvällen känns det som en viktig fråga. Jag vill ju inte göra fel fler gånger, heller. Då kan man bli digitalt kölhalad på det här jävla stället. :D

Du kan alltid betygsätta uppe till höger...

"Uppe till höger"? Då försvinner allihopa...

Last edited:
Expressen ger en överkörd humla i betyg.

Humlan hävdade zebralagen, men förlorade i rätten till följd av alkoholnivån i blodet samt sakfrågans orimlighet.

Edit: såväl sebra som zebra godtages av klubben för inbördes beundran (läs Akademien).

Last edited:
Ok, ok... Fel av mig. Ska genast bättra mig. :D

Men jag måste fråga... "Zebra"? Är det inte "sebra" ändå? Så här sent på kvällen känns det som en viktig fråga. Jag vill ju inte göra fel fler gånger, heller. Då kan man bli digitalt kölhalad på det här jävla stället. :D

"Uppe till höger"? Då försvinner allihopa...

"Betygsätt denna tråd" ger DIG möjligheten att visa hur illa till mods du blitt av att tvingas klicka på denna tråd.

Zebralag? Var ligger betoningen i ordet? Jag valde ZebrAlag, för lite sovjetisk känsla.

Edit: såväl sebra som zebra godtages av klubben för inbördes beundran (läs Akademien).

:mattias App app! Klubben för inbördes beundran är bultenfotograferna och deras (dunkla) motiv. Det vet jag, för det har stått på SH!

Last edited:
Ganska ironiskt att de är självaste boven i dramat som kommer me första kommentaren i den här tråden. Sledgehammer!!! :näsblod :D

Jamen vafan? Är jag roten till det onda? Vadan detta påhopp? Vem fan är du? Varför sover inte jag?

"Betygsätt denna tråd" ger DIG möjligheten att visa hur illa till mods du blitt av att tvingas klicka på denna tråd.

Trodde du menade det där röda krysset som VERKLIGEN är uppe till höger.

Ganska ironiskt att de är självaste boven i dramat som kommer me första kommentaren i den här tråden. Sledgehammer!!! :näsblod :D

Mmm... Var tvungen att läsa en gång till för att fatta...

Till alla er go´vänner! Ikväll är jag jättetrög.

EDIT: Fan skuggan... Du är skärpt ikväll!

Last edited:
Riktigt tråkigt för dig det som hände! Dock inte så mc-relaterad tråd.
Å ja,jag tycker du får bita i det sura...Om du hade råkat få en biljardkö i ögat när ni lirade,hade du tyckt det var tillverkarens fel då med?
Hoppas du blir helt återställd å får en bra sommar med nya hojen:tummenupp

Köpte en ny hoj igår.

Suzuki SV650S K4.
Nöjd hittintills,

Min förra hoj Suzuki GSR600 K7 blev ersatt av denna SV.
Pga ekonomin efter lgh renvering.

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back