Invalido
Guest
Har man inte råd med försäkringen, så kanske det är dags att byta båge
råd har jag....men läs alla inlägg innan du komenterar något...
den som spar han har...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har man inte råd med försäkringen, så kanske det är dags att byta båge
nej vi pratar om vintehalvårett... då jag säljer hojen...
ja din läsförståelse är kanon....![]()
bytar bolagMin läsförståelse mår prima, jag kan en himla massa krångliga ord dessutom men jag tror jag hoppar över dem här.
Jag ska hjälpa dig lite. Detta skrev Badger: "En potentiell lösning på det här problemet skulle vara vid "återköp" på våren, ges det ej möjlighet att teckna en åretruntförsäkring igen med betalning jämt fördelat."
Förklara gärna för mig hur du ska lösa en sån situation genom att sälja till tio olika kompisar på hösten.
... jag skänker redan en del av mina pengar till behövande barn, nämligen till såna som du. Detta gör jag, och många andra av oss, genom att betala våra försäkringspremier som de var ämnade, utan att fuska. Vassego, snåljåp.
bytar bolag

Rent krasst sett, visst drabbas alla andra av fixande fram i tillbaka med försäljning av hojen 2ggr år i försäkrings syfte.
MEN med tanke på reglerna så är de utformade som de är och gillar ni inte det få ditt försäkringbolag att ändra vilkoren.
Gnäll inte.
Men det är klart att ni som gnäller gör ju bara som ni troligen gör med allt annat. Följer alla regler till punkt o pricka inl hastightergränser. För FY man får ju inte vara annorlunda o kunna tänka själv. För gör man det o hittar nått som man personligen har nytta av. Ja då ska det gnällas.
Men vet ni vad. Taskigt läge. För de som sticker ut kommer inte att bry sig o kvar får ni stå o gnälla för er själva.
Tack tack tack!!!Rent krasst sett, visst drabbas alla andra av fixande fram i tillbaka med försäljning av hojen 2ggr år i försäkrings syfte.
MEN med tanke på reglerna så är de utformade som de är och gillar ni inte det få ditt försäkringbolag att ändra vilkoren.
Gnäll inte.
Men det är klart att ni som gnäller gör ju bara som ni troligen gör med allt annat. Följer alla regler till punkt o pricka inl hastightergränser. För FY man får ju inte vara annorlunda o kunna tänka själv. För gör man det o hittar nått som man personligen har nytta av. Ja då ska det gnällas.
Men vet ni vad. Taskigt läge. För de som sticker ut kommer inte att bry sig o kvar får ni stå o gnälla för er själva.
Faller på att:
1) Samtliga FB har tillgång till fordonets ägarhistorik.
2) Samtliga FB har intresse i att folk slutar mygla, om ett FB inför såna regler kan du vara ganska säker på att andra gör likadant.
snack.

Tack så mycket då..
det var vad du fick för dom pengarna...nöjd???![]()
Helt okej! Eftersom jag gör det. Och för att försäkringsbolaget har gått ihop och bildat kartell och tagit bort garageförsäkringen![]()
Fyfan vad jag kommer garva när försäkringsbolaget ger dig fingret när du vill försäkra din sura VFR framåt vårkanten.![]()
Alla ni som blir förbannade på dem som "säljer" hojen på hösten borde kanske rikta er ilska mot alla som vurpar istället, tror nämligen att det driver upp premierna betydligt mer...
... men vurpa med flit får vi väl ändå hoppas att så många inte gör.![]()

|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife