Bra för hjärnan att köra MC?

Kanon tills dess man klotar, slår i skallen och får komplikationer av hjärnskakning iaf.. :näsblod

Det vore trevligt. Själv har man fortfarande ansträngningshuvudvärk och -illamående nu snart två och en halv månad efter smällen.

Last edited:
Det blir bättre och bättre dag för dag, tack.

Now back on topic! Gjorde inte några japanska forskare något liknande för ett par år sedan? Bra för hjärnan, inte så bra för prostatan?

Now back on topic! Gjorde inte några japanska forskare något liknande för ett par år sedan? Bra för hjärnan, inte så bra för prostatan?

Är det för att man sitter och gnider sig mot den kalla tanken :confused::rolleyes:

Det var väl inte prostatan utan erektionsrelaterade problem va? :)

Det är nog behövligt. Det är ju inte de vassaste knivarna i lådan som väljer att transportera sig på motorcykel direkt. Jag kan öht inte komma på ngn bildad intellektuell människa som är hojåkare. Men ngn borde det ju finnas, ha funnits :va

Det är nog behövligt. Det är ju inte de vassaste knivarna i lådan som väljer att transportera sig på motorcykel direkt. Jag kan öht inte komma på ngn bildad intellektuell människa som är hojåkare. Men ngn borde det ju finnas, ha funnits :va

Vet inte om jag ska ta det som en förolämpning eller komplimang... :D

Last edited:
Det roligaste var att de har förkortningen TFF. TFF som vi alla älskar... :D

Haha, det saknas ju inte bevis på att de som sitter bakom ett skrivbord hela dagarna inte är dom vassaste heller :D:näsblod

*/ ?>
Nyheter
KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back