CS ärad
neeh du skojar väl med mig

FRITT FRAM ALLA OUTLAWS!!1

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
CS ärad

Kör efter eget huvud, oftast inte lagligt men visar respekt för medtrafikanter och boende längst vägarna.
På hojen kör man fort, koncentrerat och riskmedvetet. I bilen där emot kör jag som en idiot t ex talar i telefon fibblar med cd:n kollar vem som skicka sms. Känner mig som en större trafikfara i bilen.
//Dafe
På hojen kör man fort, koncentrerat och riskmedvetet. I bilen där emot kör jag som en idiot t ex talar i telefon fibblar med cd:n kollar vem som skicka sms. Känner mig som en större trafikfara i bilen.
//Dafe
Samma här, i bilen blir man tyvärr avtrubbad, undantaget om man kör "aktivt" på vintern, eller på grusvägar där man kan åka med lagom bredhas genom kurvorna...
Nu får jag aldrig köra dom roliga vägarna själv, då båda ungarna övningskör, och båda gillar att köra aktivt på vinter/grusväg ...
Det kommer fan att sluta med att jag glömmer bort att vänsterbromsa i böjarna, jag är nog dömd att bli gubbe och åka 97 på 90 väg...
)77 på sin höjd och bromsar för säkerhetsskull när dom närmar(mindre än 500m)sig en automatiserad livräddare. I stort sett samma här. Fipplar inte så mycket med saker när jag kör bil men tycker att jag känner mig mycket mer distansierad från övriga trafiken. Lätt att tappa fokus. Kommer inte ihåg att jag tänkte på det förr om åren när jag inte hade hoj.På hojen kör man fort, koncentrerat och riskmedvetet. I bilen där emot kör jag som en idiot t ex talar i telefon fibblar med cd:n kollar vem som skicka sms. Känner mig som en större trafikfara i bilen.
//Dafe
Kör efter eget huvud, oftast inte lagligt men visar respekt för medtrafikanter och boende längst vägarna.
Hornen växer när man sätter sig på hojen, samtidigt gör rädslan det oxå.
Dömer dock inte andra för hur dom kör eller vad dom använder sina hojar till. Dom flesta kör med huvudet även om det anses som outlaw, iaf dom jag kör med.![]()
Jo detta är inte helt ovanligt, frågan är hur man ska få dom att förstå att dom borde köra i en långsammare grupp om dom nu inte hänger med i tempot på krokvägarna.Jag har märkt att det bara är ungefär hälften av de som är med och kör på våra "onsdagsgazz" som verkat uppmärksamma det här problemet. Andra hälften bränner på för fullt, ofta för att komma ikapp. Skiter i om där kommer folk på vägen eller finns hus. En 50-sträcka sitter ofta som handen i handsken för de, för där är det ju läge att komma ikapp resten, ofta i 120 ungefär. Vilket såklart är idiotiskt, det räcker ju med att någon ska ut från sin utfart med bilen så kan en hoj och en bil bli en gemensam skrotklump, för inte fan räknar folk med att det ska komma en hoj i 120 mitt inne i byn. Vad alla de tryckt i, i denna pollen, kan man ju undra, för inte är det majoritetssvaret som passar in på deras körsätt.
//Dafe
Jo detta är inte helt ovanligt, frågan är hur man ska få dom att förstå att dom borde köra i en långsammare grupp om dom nu inte hänger med i tempot på krokvägarna.
Jo detta är inte helt ovanligt, frågan är hur man ska få dom att förstå att dom borde köra i en långsammare grupp om dom nu inte hänger med i tempot på krokvägarna.
|
|
Ducati DesertX 2026
Ducati DesertX 2026 – ännu ... |
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |