Dr. Bike: Har du någon litteratur (helst nerladdningsbar, men i värsta fall i bokformat) som tar upp modern 4t-trimning? Sitter och läser en bok från 1981 (4 stroke Performance Tuning in Theory & Practice ) just nu, och har svårt att ta deras löjligt låga effektsiffror på allvar, känns som att de missat några års motorutveckling där.
Grundprincipen är den samma i alla fall. Det är en bra bok att börja läsa. Man behöver inte glömma bort det man lärt sig från den.
Om boken är från 81, så lä den ju inte ha blivit uppdaterad när den stått i bokhyllan
Pipemax är ett dataprogram som man kan ladda hem till en rimlig peng. Man kan sitta och "leka" med. Också väldigt lärorikt. Används av många trimmare runt omkring i sverige.
Mats



