Lite smyg bilder på standard modelen av RSV4 som kommer hamna på runt 150000-160000 om ryktet stämer. Den värkar få showa gafflar fram och bak och inge kolfiber och lite tyngre fälgar samt 170hk och det går ej ställ motorn i chasit(tyngdpunkten).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lite smyg bilder på standard modelen av RSV4 som kommer hamna på runt 150000-160000 om ryktet stämer. Den värkar få showa gafflar fram och bak och inge kolfiber och lite tyngre fälgar samt 170hk och det går ej ställ motorn i chasit(tyngdpunkten).
OBS viktigt!!!!
Vill bara varna alla nya ägare + de som inte har bytt dem med Aprilia rsv 04-> och de nyare Tuono om länk platorna i svingen... Det värkar tyvär komma upp flera fall av att de går sönder....Så köp nya starkare plator på Af1 så sliper det hända en olycka i onödan.
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=74529
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=184592
Borde inte Apriliacenter ha kollat detta ifall man servat den nyligen?

Jaha så var det gjort då![]()
Har du varit här nere UTAN att säga till din rackare. Jag vet nog att det där är taget utanför Halmstad![]()
grrr ditt svin...hur kunde du :*( , föresten vet du att du har olja på ditt kåpglas?
Tjena alla glada! hoppas vädret är bra hemma i landet.
tänkte höra mig för om jag sa beställa avgas system eller dylikt från AF1 ska jag räkna med tull och skatt när det landar hemma i sverige? eller finns det en bättre sida än genuine apriliaparts i europa?
Som snoken säger: Tull, moms och frakt tuffsar till kalkylen en aning.Tjena alla glada! hoppas vädret är bra hemma i landet.
tänkte höra mig för om jag sa beställa avgas system eller dylikt från AF1 ska jag räkna med tull och skatt när det landar hemma i sverige? eller finns det en bättre sida än genuine apriliaparts i europa?
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!