riverrafter
En afrikansk pungråtta
Fortfarande så "vänder" jag mig inte till någon på detta forumet? Behövde skriva av mig lite, och skriva ner hur jag har blivit behandlad på MC Huset för att se om där är fler än bara jag som blivit illa behandlad..
...
...
...
Har dem ingen aning om att jag är missnöjd så är man rent av pantad.. Han jag köpte hojen av vet om att jag är missnöjd.. För vilken kund är nöjd med en säljare som säger att ens MC kommer vara klar inom 2 veckor, men tar 5 veckor ist.. Ljuger för en och hittar på historier och ringer aldrig upp en och informerar en om situationen?
Och ja nu med min baklampa har jag inte orkat bry mig längre då det, som sagt, inte är någon panik.. Skrattar bara innombords och får det bekräftat för mig själv hur jävla dåliga dem faktiskt är..
Men det var ju säljaren som gjorde felet, att han vet det spelar mindre roll. Vet inte chefen om det så vet inte "mc-huset" det. Chefen på ett företag har ju det övergripande ansvaret, inte en säljare.
Mina erfarenheter av MC-huset är inte samma som dina, och framförallt verkar det vara lite olika på vem man pratar med. Du har inte klagat hos chefen på MC-huset, utan bashar hela företaget på ett stort forum. Det kan ju givetvis vara ordval, men jag menar att du vänder dig till ett forum före du pratar med chefen. Vet inte vad jag ska använda för ord för det, men det är bakvänt. Kanske lite fegt, eftersom mc-huset inte kan försvara sitt handlande. Det finns ju många kunder här på forumet, så frågan är:
Håller du på med förtal eller konsumentupplysning?