Viktor L
Moderator
08.45...hmm...då får ni vänta minst en timme på oss andra...
Måste ha slagit mig i huvudet nån gång i eftermiddag...
9:45 såklart...
08.45...hmm...då får ni vänta minst en timme på oss andra...
Måste ha slagit mig i huvudet nån gång i eftermiddag...
9:45 såklart...
Vi kör supermoto imorrn på morgon, 9-12 på gokartbanan haraholmen.
Jag har med mig två cyklar, min racehoj och en ktm 125 och det är bara komma och prova vilken som =)
@Shooter - Mmm, det borde ha gjort en viss skillnad med den nya förspänningen Ska forska vidare i Tuneboy-nyckeln nu...
Synes i morgon
/R
Du kan byta ut viss mot GRYM! skillnad.
Man kan säga att hojen känns stötigare nu, men fastare, säkrare eller stabilare är nog bättre ord... Jag och tackar för hjälpen!
Hoppe i röda speedos?!?!!?
Jag fick en vision jag inte ville ha...
Tack för en trevlig dag, tyvärr har vi ju långa transportsträckor mellan kurvorna så milen vill på hopas på hög. Meningen med ett löst sällskap på tur är väl att man ska kunna hovera i sitt eget tempo och stanna till för lite trevligt sällskap ibland.
Gör det lite enkelt för mej och säger bara... Copy/Paste på det där!Tänkte passa på att tacka för en trevlig förmiddag. Roligt att träffa lite folk från byarna och åka iväg på en tur.
Tack för idag!
Japp! Lillpite-Svartudden på 18 minuter...Shooter kom ikapp (och om) oss på Älvägen i Böle, men han hade ju en tid att passa.
....så hade jag inte låtit Roffe fixa till fjädringen på hojen innan dagens endurorunda... ...
...Lillpite-Svartudden på 18 minuter...
...om Ni kommer hojburna ner till människobyn, så ska jag försöka guida till lite härliga kurvvägar runt mina nuvarande hemtrakter!
Arrangemanget helt OK! Lite väl inriktat på den kulturella biten kanske, men det gick att genomlida...(Eller hur Gurkis) och trevligt att träffa lite av SH:arna här uppe i forna hemtrakterna! Men jag måste få säga att jag kommer att skänka Er en tanke nästa runda jag drar nere runt sTokholm när jag kommer hem...
Här skulle verkligen behövas en Extreme Road Makeover!
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |