pansarvagnen
BRRAAAAAAAAAAAP!!!
Första åkturen på 660in utan övningskörnings skylt idag
Prövade dessutom för första gången i mitt liv på att åka lite bakhjul!
säkert flera cm över backen![]()
Du är en sån stuntkung!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Första åkturen på 660in utan övningskörnings skylt idag
Prövade dessutom för första gången i mitt liv på att åka lite bakhjul!
säkert flera cm över backen![]()

Om detta händer igen så öppna genast tanklocket!! Har hänt fler än 1 gång för mig . ventilationen till tanken har varit helt tät eller delvist tät. Det kan ha varit skräp i förgasaren också.
Låter som du har slut på soppa och du behöver slå på reservern
Visst är orginal filtret redan inoljat från fabrik?![]()
Eftersom jag alltid misstänker soppatorsk så är detta det första jag gör, den kanske sitter en aning hårdare än vanligt men det kan väll aldrig vara så att den är helt tät i.o.m slangen som sitter ovanpå locket och som går in i styret (locket har ju ett lufthål längst upp)?
Du är en sån stuntkung!![]()

Fick äntligen körkortet idag!!! så jvla gött!!![]()
har varit ute o åkt hela dan.. i regnet.. hehe, så jäkla najs!!
hoppas på en sommar med bra väder nu![]()
Fick äntligen körkortet idag!!! så jvla gött!!![]()
har varit ute o åkt hela dan.. i regnet.. hehe, så jäkla najs!!
hoppas på en sommar med bra väder nu![]()

Finns ett glas på vänster sida av motorn, när motorn är igång ska nivån ligga mellan sträcken.
GrattisMen var rädd om det, fick ha mitt i 3 veckor innan farbror blå tog det
![]()

hej
jag behöver hjälp av en vänlig själ... jag tror att min cdi box har gått sönder för att hojen får ingen gnista i tändningen. Skiten kostar 3500 kr, och innan jag beställer vill jag gärna testa min cdi på någon som har samma hoj, nån som kan tänka sig hjälpa mig? 660 05an...funkar ej med 625, 640 eller äldre 660 än 05..
skulle gärna hjälpt till men har dock 04'anhej
jag behöver hjälp av en vänlig själ... jag tror att min cdi box har gått sönder för att hojen får ingen gnista i tändningen. Skiten kostar 3500 kr, och innan jag beställer vill jag gärna testa min cdi på någon som har samma hoj, nån som kan tänka sig hjälpa mig? 660 05an...funkar ej med 625, 640 eller äldre 660 än 05..
Pallra dig ner till Götet så kan jag hjälpa till![]()
Det är nog för att bakskärmen är så fruktansvärt ful.Den har varit ute ett tag och det ser ut som ett bra pris. Tänkte på varför den varit ute så länge utan att bli såld.

Det är nog för att bakskärmen är så fruktansvärt ful.![]()

Förutom designen då.Är det en snöskyffel monterad uppochner?Inget fel på den!!![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |