Hellfireclub
I'm a cowboy, on a steel horse i ride.
För övrigt, är det någon som vet vad hojen orkar som toppfart? Finns dom som säger att dom gjort 260+ mätarfart, motorn är spärrad i både femman och sexan till 250 (verklig fart...?). Någonstans där tycker man ju att motorn borde få slut på flås även utan spärr också (Maggy exkluderad). Teoretiskt borde den väl klara lite drygt över 300 blås i sexan vid 9000rpm (Teoretiskt, en orginal GSX1400 tappar ganska rejält i effektkurvan efter 7000rpm). Herre jävlar vad högt drevad den är egentligen... i 140 ligger man ju runt 4000rpm och puttrar.
Detta kan man t.ex. jämföra mot en gammal R1:a, som är både lättare, har mer toppeffekt och lägre luftmotståndskoefficient. De brukar klara en sisådär ~270 i verklig fart, sen orkar dom inte mer.
Detta kan man t.ex. jämföra mot en gammal R1:a, som är både lättare, har mer toppeffekt och lägre luftmotståndskoefficient. De brukar klara en sisådär ~270 i verklig fart, sen orkar dom inte mer.
och skulle ställa om bak fjädringen lite hårdare. Frågan som jag har är. På min hoj kan jag styva upp fjädern på höger sida, så jag ser 5 streck, men på vänser sida bara så jag ser 3?? Vad är dealen. Ska det va så? Är det någon sorts kompensation för org systemet. Basokan som jag tog bort väger ju en del. Någon som vet?
.



. 