Var det du?

Jävligt snygga båda två:tummenupp
D e nått speciellt med en blade...

Just det, vi mötte en cbr600rr och en annan hoj som jag inte såg vad det var för nått. Igår vid 17-tiden ungefär, vid Uno-x tappen på gamla vägen mellan Trollhättan - Uddevalla. Ni körde mot Trollhättan, någon här?

Möte 3st sporthojar mellan Lilla Edet och Backamo vid ca 1730tide, nån här?

vad det du?

Jocke W? Slätterna mot upphärad idag kl1630 blå gammretta.

:mattias
nope idag har moppen varit fastlåst hela dagen men i morgon ska ja nog släppa loss den en stund om vädret tillåter

Törs du verkligen lita på ett enkelt litet lås????

Nej, man bör förvara hojen i delar Tex. motorn i låst garage. ram,sving fotpinnar på trollhättans metalsprutning. och gaffelkronan gömd innepå högmans industriverktyg. Först då börjar jag kunna sova på natten, speciellt med tanke på att de två sista ställena har taggtrådsförsedda gunnebostängsel o securitasbevakning. :mattias

............Får be chefen slänga upp ett vaktorn så kanske den sista magfjärilen sätter sig ned.:3freak

:mattias

Törs du verkligen lita på ett enkelt litet lås????

Nej, man bör förvara hojen i delar Tex. motorn i låst garage. ram,sving fotpinnar på trollhättans metalsprutning. och gaffelkronan gömd innepå högmans industriverktyg. Först då börjar jag kunna sova på natten, speciellt med tanke på att de två sista ställena har taggtrådsförsedda gunnebostängsel o securitasbevakning. :mattias

............Får be chefen slänga upp ett vaktorn så kanske den sista magfjärilen sätter sig ned.:3freak

hahahaha, hög tid att plocka hem delarna o börja skruva då!!!:D

3 hojar mellan Dingle och Hunnebostrand vid 6-halv 7?

En Ducce Hunnebostrand-Nordens Ark strax efter 7?

Röd V-twin som låg och hetsade mig (Röd Saab 9000 Aero) utanför Bike Trollhättan igår, gasade sedan förbi med en tumme upp. Grymt mäktigt var det! :yoparty

Någon här? =)

tjenare, stod parkerad på mc-donald på överby på lördagens bikedagar, då de parkerade en precis likadan hoj som min brevid, gsxr 750 -96 srad guldig fast med mörktonat kåpglas o undertail. vore roligt o få kontakt med ägaren till denna goa hoj :) glömde tyvärr att memorisera regnr :(

Ville bara tacka dig som körde först upp mot Stallbacka bron igår och varna mig för poliskontrollen längre fram.:Bugar Du hade ett gäng sporthojar i släptåg.

Var det du?

Martin

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan