Åkte med exet i eran klubb och han stanna lika fort han, dock slet han av sig hjälmen direkt & spände upp bröstet som värsta Alfahanen! Då underläppen börja darra på henne insåg jag att hårda ord inte var rätt väg att gå. Vi pratade med henne i en 5min och försökte förklara vad hon höll på att ställa till med. Dock fick jag intrycket av att hon är så fasansfullt trött på alla som kör
alldeles för fort just där, att hon måste ha högkostnadskort för alla piller hon äter.. Dock blev man lite nöjd när hon skamset skyffla undan de grus & grenar hon då lagt ut
Det jag tror många "utomstående" inte förstår som åker/åkt Bulten själva är
hur fort vissa faktiskt kör. Det är ju inte "100 på 70väg". Förra sommaren vart det ju lite av en oskriven regel att på Ons. kvällar ska dom
riktigt snabba killarna köra, håll undan. Då har det i vissas ögon gått lite väl långt. Även om jag låter folk sköta sitt och köra hur dom vill så måste man, precis som Jörgen säger, rannsaka sitt beteende ibland och förstå att det kommer få konsekvenser.
Är det inte precis det hon gör? Märk väl nu att jag inte tar hennes parti på något sätt, men.. Hon är less på alla som kör alldeles för fort, och gör något åt det eftersom Polisen inte vill hjälpa henne. Jag förstår precis hur du resonerar ang. gruset, men jag tycker du har en alldeles för trångsynt aspekt på varför hon gör som hon gör. Du måste förstå att det finns dom som ser vägen som något annat än en raodracingbana.