Bed&Breakfast-kurvan + grus...

Status
Ej öppen för fler svar.
Bönder dra upp skit hela tiden, men skillnaden är att de inte gör det med ont uppsåt.

Jag personligen kör väldigt lugnt, både med bil och mc, om det finns en förhöjd risk på något sätt att barn kan finnas i närheten.

Vilken jäkla skön väg det där verkar vara alltså. Är det haggans hus man ser vid 4,50?

Mmmmm sommar...:banana :D

har ju träffat tanten i full gång att hälla ut 2kilo strösocker i kurvan förra sommaren men när man stannat och snackat med henne så verkar det inte vara hastigheten och störde sig på då utan ljudnivån.

men hon kanske har ändrat sig:rofl

Vi verkar tvärtemot vara ett fåtal som har sina hojar till det de är till för, dvs gasa på.
Du och?
Alla andra sitter mest och slickar röv på varann och lägger små plustecken för att dunka till lite extra i ryggen.
Jag har lagt ett minus på dig nu :tummenupp

Det stör mig också nåt kopiöst att ett gäng touringgubbar ska få sitta här och tala om för riktiga hojåkare hur man ska köra....
Jag tycker det är lite kul att du stör dig på det :banana

• Gilla
Reaktioner: N/A
det borde ju absolut inte vara omöjligt att köra under 5 min om man får öva ett antal gånger. Eller?

Ska du komma i närheten av det bör du först lära dig att svänga och göra dig av med dina 35-millimeter outnyttjade däcksreserver :hihi

Bifogat

• bs.JPG
    bs.JPG
    35.9 KB · Visningar: 159
Last edited:
ingen som funderat på att ringa polisen när tanten bygget farthinder ?? om inte sluta gnäll.

För att X skall vara en orsak till Y krävs två saker. För det första att X och Y båda inträffar. För det andra att Y inte skulle ha inträffat om X varit annorlunda.

snart en "grusväg" nära dig....

Kaosteorin mao....Y fiser i Nynäshamn, X håller för näsan i Uppsala ? Fast du kanske menar att det ska finnas något samband i stil med X kör fort på en allmän väg, X blir sur och häller ut grus ?

Kaosteorin mao....Y fiser i Nynäshamn, X håller för näsan i Uppsala ? Fast du kanske menar att det ska finnas något samband i stil med X kör fort på en allmän väg, X blir sur och häller ut grus ?

Jag visste att det var tjärringen som körde fort av helvete, hon vill bara ha vägen för sig själv :mad:

ingen som funderat på att ringa polisen när tanten bygget farthinder ?? om inte sluta gnäll.

Jag har ringt polisen 3 ggr när tattarsvinen kom till mitt garage för att sno fälgar från min dåv beamer och förutom att de kände medlidande och kallade kräken för skitbl***r (japp I shit you not, Poliser med riktig attityd i Nacka) hände det inte så mycket. I wouldn´t hold my breath alltså...

Jag visste att det var tjärringen som körde fort av helvete, hon vill bara ha vägen för sig själv :mad:

Ingen kör på kärringens tomt...eller HENNES väg..för hon äger ingen väg.

Annars kan jag inte annat än att hålla med Boson...ju keffare hoj - desto mer förståelse för kärringen. Det ligger nog fan något i det han säger...

Last edited:
Ska du komma i närheten av det bör du först lära dig att svänga och göra dig av med dina 35-millimeter outnyttjade däcksreserver :hihi
:hihi

Det måste vara jobbigt att t o m en touringfjolla som jag har raserat gummit på kanterna, samtidigt som gixxerrider_2k9 aka Boso verkar leva i en stad utan kurvor. :banana

:hihi Haha, nu känner man igen dig från tiden innan du blev bannad. Personangrepp och otrevligheter mot de som inte håller med dig. :rolleyes:
Men du, det är sånt man måste bjuda på när man kör ditt tugg.

Jag driver bara med dig och din påklistrade värstingattityd som inte imponerar på någon över dagisålder, utom dig själv då. :hihi

Bosos gästbok skrev:
Jo men det är ändå fittorna som skriker högst, som vanligt. Du vet vilka jag menar. Dom är verkligen små fittor i ordets rätta bemärkelse. OMG vad jag hade kunnat ge mycket pengar för att K hade sagt så där till mig irl. ;) Hoppas allt är bra med dig annars. Hur går det med wheelandet? Min hoj är faktiskt rätt lätt att wheela med men jag övar ju inget. Kör nån kortisslang nån gång när man kör men jag suger verkligen på det. Får upp den tillräckligt för att behöva använda bakbromsen dock. Fan, kanske borde öva upp mig påre.
Sedan skall man inte kasta stenkross i glassmaskinen. :arsele

Jaja, du är en källa för skratt åtminstone.

Last edited:
Ska du säga din touringuppe, vi är usla och kan ingenting, vi duger bara till att gnälla :(

cry me a river

:gråta F-n va ledsen jag blir när du säger så där! Nåväl, får väl glädja mig åt att jag iaf har med pulver i maskin än vad en sån där 750cc sporthoj har.. Vem vet, jag kanske också kan köra under 5min "om man får öva ett antal gånger" :hihi

Jag hade köpt resonemanget om det var hennes väg, nu är det inte det. Hade detta gällt hennes tomt hade jag applåderat om hon minerade uppfarten, men det rör sig om en väg som vi är delägare i. Jag är den första att applådera folk som tränar sina pitbulls att slita skrevet i stycken på tjuvar eller jagar de med tillhyggen... och när folk själva verkligen tar lagen i egna händer..när det gäller DERAS EGENDOM för att sätta gränser.

Det här handlar inte om "han kom hem till mig och ville stjäla så jag satte en yxa i hans panna" utan mer om "jag blev sur och irriterad på de som åker på vägen en bra bit ifrån min tomt ..så jag GICK DIT och jagade de med en yxa (eller grus)". Vi kommer inte hem till kärringen med ont uppsåt...och hon måste försvara sig..vi kommer inte till hennes hem alls..HON besvärar sig med att GÅ IFRÅN SITT HEM ändå till en väg för att utsätta folk för fara.

Hade jag förföljt dig med en hink bajs på stan som jag försökte hålla 2 dm från din näsa samtidigt som jag ropade att 'luften är fri!', vad hade du gjort då?

:gråta F-n va ledsen jag blir när du säger så där! Nåväl, får väl glädja mig åt att jag iaf har med pulver i maskin än vad en sån där 750cc sporthoj har.. Vem vet, jag kanske också kan köra under 5min "om man får öva ett antal gånger" :hihi
Nä, du kan inte, du har inte en gixxer. Man måste ha en gixxer.

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...