NoRegrets
BadKharma
- Gick med
- 24 Feb 2006
- Hoj
- Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
varför är det ingen som polisanmäler henne då?
typ: Jag såg henne skyffla ut grus på vägen
eller: att hon har kastat en pinne på en när han körde
massor med fall man kan ta upp.
Är det inte bättre och gå den rättsliga vägen fram ?
Jag bor inte i stklm men jag hade ringt 100% och anmält sånna fall.
Grejen är att vi bor i ett skitsäcksälskar land och därför kan kärringar kasta grus på vägar och pundare våldta brudar så de tar livet av sig inför rättegång...och sedan gå in i solnedgången med ett leende på läpparna medan vårt rättsväsende triumferande meddelar att "En än gång har vi lyckas att klämma åt ett brottsoffer !! "
Ok
Nej precis, inte alla.
Jörgen Karlsson heter jag
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=193226&d=1179000521
Dig vet jag varken vad du heter eller hur du ser ut.
Jag tror att du missuppfattat diskussionen kapitalt. Det är ingen här som skiter i kärringen. Vi vill bara inte ha fler såna kärringar och gubbar som vi måste handskas med. Du kan läsa själv om hur Markus vart stoppad medelst sopsäck av "Sopkvinnan" i Roslagen, en annan tant som det brustit för. Eller om alla de som blivit stoppade av tanten vid stallet på Bogan osv. Det räcker inte med att människor som kan tala för sig stannar och diskuterar allvaret i likhet med som tex Markus, Henrik, d1ce och jag gjort vid dessa tillfällen. Man måste även inse varför dessa människor till slut flippar ur och gör såna här vansinnesprotester. Kan man inte rannsaka sig själv så är det lätt att man just missuppfattar vad disskussionen i denna tråd handlar om.
Det här har inte det minsta att göra med inbrottstjuvar och underlägsenhet.
Jodå, det har visst med inbrottstjuvar att göra. Det är nämligen samma princip...Istället för att utkräva stenhårt straff, letar man efter "förklaringar" till deras urflippningar och något bra sätt att se till att de slipper undan.
Såhär ser JAG ut :http://www.mobilblogg.nu/1098 och heter Palle.
Last edited: